donderdag, oktober 20, 2005

Manlief in het nieuws

Hij was er gisteren zo trots op. Jeroen(mijn man voor wie hem niet kent) was gisteren op L1 te zien. In het nieuws nog wel.
Al weken vertrekt hij 's morgens in alle vroegte naar Venlo. Hij zit daar momenteel met een bodemsaneringsproject. Naar aanleiding daarvan werd hij gisteren geïntervieuwd. Voor zijn doen netjes gesproken.

Voor wie het gemist heeft: kijk op de site van L1. Kijk onder het kopje: Venlo graaft vervuilde wijk af. Onder kun je doorlinken naar de opnames.

9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik ga een fanclub beginnen voor Jeroen hoor!! Hij zag er gewoon uit als Tom Cruise...

20 oktober, 2005 03:36  
Anonymous Anoniem said...

Yeh right...
Maar toch deed hij het best goed... voor zijn doen. Hij was wel een beetje nerveus, dat zie je

20 oktober, 2005 04:59  
Anonymous Anoniem said...

maar goed dat ik getrouwd ben en te oud want anders

20 oktober, 2005 07:21  
Blogger Just Me & Myself said...

Heleen je bent toch niet te oud? Dat valt toch reuze mee, en trouwens Jeroen moet iedere fan evenveel waarderen als de andere vind ik dus...

20 oktober, 2005 07:51  
Anonymous Anoniem said...

ik dacht dat ik toch al bijna een museum stuk ben

maar ja beter als dat je er van achter uitziet als lyceum en van voren als museum

voor de jonkies onder os lyceum is de voorganger van hat atheneum

20 oktober, 2005 10:15  
Anonymous Anoniem said...

Leuk intervieuw. Maar ik denk dat die helm een carriere in Hollywood geen goed doet.Maar verder zag hij er lekker uit.

21 oktober, 2005 03:15  
Anonymous Anoniem said...

huh...mis ik wat?

22 oktober, 2005 08:21  
Blogger Jewel said...

wat mis je dan?

22 oktober, 2005 08:52  
Blogger Just Me & Myself said...

Volgens mij wil die anoniem ook in onze fanclub voor Jeroen!!!

25 oktober, 2005 07:41  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us