woensdag, oktober 19, 2005

En toen...

Nog steeds ben ik een beetje bij het komen van m'n weekje Spa. Probeer me zo goed mogelijk aan de opbouwdagen te houden.(Die zijn trouwens vandaag afgelopen)

Vandaag heb ik de eerste keer gesnoept: een mini bounty. Lekker...
Verder sta ik versteld van mezelf. Iedere ochtend sta ik op en ga ik beneden een ontbijtje klaar maken.
Terwijl ik een kopje gal/lever-thee maak, drink ik mijn klei-drankje. Snij een halve pommelo en draai 3 schijfjes ananas uit de schil. Doe daar wat roer bij en duik weer mijn bedje in. Terwijl ik eet, kijk ik naar het ontbijtnieuws.
Zo begin ik mijn dag. Ipv snoepjes (lees: dropjes en chocolade) eet ik nu nootjes: paranoten, amandel of hazelnoten. Dit zijn de "goede" nootjes. En ik heb een zakje gedroogde pruimen gehaald. Ja weet eigenlijk wat lekkerdere dingen, maar tis nog altijd beter dat bonbons (of andere chocolade) of dropjes. De rol rijstwafels doet het ook goed. Die heb ik altijd lekker gevonden.

Wel ben ik nog erg moe... Duik dus weer vroeg mijn bedje in. Allemaal goede veranderingen ...

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

pommelo???????
haha, nu heb je in elke familie zogenaamde "familiewoorden". Is een heel boek over uitgegeven. In mijn familie zijn er zo bijvoorbeeld de woorden "pumpies" en "pommel". Pumpies is een ander woord voor hagelslag.....pommel komt uit een andere hoek van het leven: een jongen heeft een piemel en een meisje een...ja idd. Wat moet ik me dan bij pommelo voorstellen, klinkt buitenlands.....misschien spaans?
hihi
ja anomymous:kommaarkommaarkommaarkommaar

20 oktober, 2005 08:29  
Anonymous Anoniem said...

lijkt op een rode grapefruit. Een familie/kruising van met... weet ik veel... tis wel lekker.

21 oktober, 2005 07:02  
Anonymous Anoniem said...

jaja

21 oktober, 2005 09:14  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us