vrijdag, oktober 07, 2005

Wellerdag

Eens in het jaar hebben we bij Weller "Wellerdag". Vorig jaar mocht ik fijn met gehandicapten op stap in Maastricht. Deze keer hebben we toch heel hard moeten werken. Dit jaar was het thema "De schooladoptiedag". Weller "adopteerde" 6 scholen voor 1 dag. Het hele personeel rukte uit om allerlei klussen te verrichten. Poetsen, bestraten, verven, snoeien enz enz. En dat alles voor de kids.

Ik wil niet klagen: maar ik ben er nou nog moe van.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

's Avonds werden we beloond met een geweldig buffet(keuze uit 3: italiaans, mexicaans of aziatisch)Net iets voor mij. Natuurlijk moest ik van alles een beetje proeven (zo ben ik wel)
Na het eten moesten we per groep de groepsopdracht "zingen". (we hebben een liedje moeten maken over de de wellerdag)
Als afsluiting was er een optreden van een sambaband. Een grof geweld, maar erg indrukwekkend om naar te kijken.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us