maandag, oktober 17, 2005

Ellendige Merge

Nog steeds probeer ik te wennen aan de wereld om me heen. De wereld die ik voor een weekje niet heb gezien. Nee... met alle eerlijkheid moet ik bekennen dat ik het niet gemist heb. Heb vollop genoten van m'n reinigingsweekje en de mensen daar om me heen.
En nu... de mensen die vorige week vollop deel uitmaakte van mijn leven daar zijn bijna alweer uit m'n leven verdwenen. Niet allemaal natuurlijk. Esmee werkt ook bij Weller dus die zie ik regelmatig. Met Fieny maak ik weer contact voor een afspraak. Daar kom ik ook nog wel. Charlotte ga ik bellen voor een lymphebehandeling (zou ik dan toch ooit nog eens smallere beentjes krijgen??) En de rest???
Wie weet. Met Monique mijn kamergenootje heb ik afgesproken eens af te spreken. We lijken niet alleen qua uiterlijk op elkaar(de andere haalden ons steeds door elkaar), ook onze levens hebben een heleboel overeenkomsten(had ik dit al verteld?). Beiden zijn we ook slecht in het onderhouden van contacten. Toch hebben we beloofd elkaar eens te mailen.
Als herinnering is deze mooie foto gemaakt in de tuin van Villa Bel Air:

Foto gehost door FileDump.nl

Met dank aan Egbert.

Free Image Hosting at <a href= En toen kwam het afscheid.

That's life: People come and people go...

1 Comments:

Blogger Just Me & Myself said...

Gewoon denken: "Langzaam, langzaam is het beste ritme!" Dan komt de snelheid van de tegenwoordige tijd vanzelf wel weer terug, misschien wel sneller dan je denkt!!

Groetjes

18 oktober, 2005 10:29  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us