zondag, oktober 16, 2005

Acclimatiseren

Ik ben er weer...
Tis wel erg wennen na zo'n rustig weekje.
Het begon helemaal verkeerd bij thuiskomst. Nee nee ik heb me niet volgestopt met eten... we moesten naar een feestje. Daar veel spa blauw gedronken en een olijfje en een zongedroogt tomaatje "gezondigd". Op zich niet zo erg... Alleen de drukte om mij heen... ik merkte dat ik daar heel erg aan moest wennen.

Ik heb een heerlijk weekje achter de rug. Zoals jullie al gelezen hebben. Het was af en toe afzien en emotioneel. Maar vooral was het rustgevend. Effe tijd voor mij. Effe Esther zijn en niet de vrouw van... en de mamma van.
Alles was fantastisch: de villa, de omgeving, de sfeer, de massages, de mensen enz enz (ik kan nog effe doorgaan) Zelfs de sapjes waren heerlijk (hihi).
Free Image Hosting at <a href=www.ImageShack.us" />
Verder heb ik nieuwe inzichten verkregen om mijn levenspad te vervolgen...

Als aandenken staan de roosjes op de tafel en de zonnebloem op de vensterbank.
Free Image Hosting at <a href=www.ImageShack.us" />
Free Image Hosting at <a href=www.ImageShack.us" />

Ja ...Wat moet ik er nog meer van vertellen... Jullie weten alles al...

Voor wie de foto's wil zien, zie http://jewel7181.photos.gb.com/c728962.html

(ze zijn jammergenoeg niet echt geweldig van kwaliteit geworden, maar om een indruk te krijgen....; het wordt de hoogste tijd voor een nieuwe camera(mamma: kerstcadeau??))

4 Comments:

Blogger Just Me & Myself said...

Kijk dat zie ik nou graag, een zonnebloem in een Rowwen Heze bierflesje...

17 oktober, 2005 09:16  
Blogger Jewel said...

Nou m'n zonnebloempje hangt al helemaal slap. Zou het door het flesje komen? of door de persoon die op het flesje staat?

19 oktober, 2005 14:26  
Blogger Just Me & Myself said...

Geef Theo maor de schuld...

20 oktober, 2005 01:18  
Anonymous Anoniem said...

...die wèt allang hoe dat veult.

21 oktober, 2005 07:00  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us