zondag, oktober 09, 2005

Kuren

Het is zover.
Mijn relaxed weekje gaat beginnen.
Morgenochtend nog een paar uurtjes werken en dan vertrek ik naar Belgie. Naar Villa Bel Air om precies te zijn.
Koffer is zo goed als gepakt. Op wat kleine dingetjes na.
Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik mijn kleine man al ga missen
Maar ach... Het moet kunnen: wat zijn 5 dagen op een mensenleven?

Vandaag nog een druk dagje gehad. Was al vroeg (met alle buren) in beweging. Vandaag was de Zondagmorgen-wandeling van de buurtvereniging. Met net zoveel honden als mensen hebben we een rondje om ons gehucht gewandeld. Waarna we in het Hilleshagerhofke een heerlijk broodje hebben gegeten.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

's Middags in 3 uur tijd naar 2 kraamborrels geweest. De laatste was een beetje uit de hand gelopen. Het feestje duurde tot 18.00 uur maar we "moesten" van de kersverse vader, blijven tot 20.00 uur. Niet erg want het was gezellig. Ik kwam nl. een oude vriendin tegen: Sandra, hoogzwanger. Ze heeft nog ongeveer 3 weken te gaan voordat hun kindje wordt geboren. Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zo ik ga er vandoor. Clootje zal jullie op de hoogte houden hoe het mij vergaat daar in het belgische Spa. Hoop over een week gereinigd, mentaal opgeruimder, fitter en slanker terug te keren. Jullie horen het....


PS: het is vandaag precies 13 jaar geleden dat ik voor de 1e keer een concert van

Rowwen Hèze bezocht en dat ik mijn rijbewijs heb ontvangen. Tis maar dat jullie het weten...hihi

3 Comments:

Blogger Just Me & Myself said...

Ik zal goed voor Esther's blogje zorgen hoor!! Alle SMSjes en overig commentaar zal ik meteen met jullie delen!!

Want we willen toch wel weten hoe dat is hè, zo'n grote schoonmaakbeurt voor je lichaam EN voor je geest!

10 oktober, 2005 23:57  
Anonymous Anoniem said...

Thank you!
[url=http://pmxzffwh.com/czib/jgha.html]My homepage[/url] | [url=http://pgmnkecj.com/jeke/ankt.html]Cool site[/url]

02 september, 2006 16:02  
Anonymous Anoniem said...

Thank you!
http://pmxzffwh.com/czib/jgha.html | http://xnxqhkvj.com/rein/ultw.html

02 september, 2006 16:02  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us