zondag, oktober 16, 2005

Life goes on...

Zoals elk jaar vindt in het 3e weekend van oktober de paardenzegening plaats. Ik ben een klein beetje bijgeloving en vindt dat de paarden gezegend moeten worden. Het jaar dat we niet naar een zegening gingen, werd vervolgd door een slecht wedstrijd jaar. Vandaar.
Dit jaar gingen Roy en Annabel mee. Met hun pas ingespande schetties.
De weg naar Epen was een beetje zwaar voor deze twee muisjes. Dus werd hun koets 'gesleep' door ons vierspan.
Voor wie ook hier de foto's van wil zien: klik hier: http://jewel7181.photos.gb.com/c729015.html

Weer te zien dat mijn camera echt niet meer de oude is. En net nu ik dit typ, kom ik erachter wat er met m'n camera is.... BALEN: de lens stond op macro.... Helemaal niet meer op gelet.BALEN BALEN BALEN Helaas ... potverdriedubbeltjes......wat jammer nou...

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Kijk dat zijn nu dingen die gebeuren als je blondje bent....

17 oktober, 2005 02:20  
Anonymous Anoniem said...

Ja ja idd heel stom. En stom dat ik het ontdekte: nu heb ik geen reden meer voor een nieuwe camera... En ik wilde zo graag...

17 oktober, 2005 03:22  
Anonymous Anoniem said...

Gewoon flink zeuren...

17 oktober, 2005 07:10  
Blogger Just Me & Myself said...

Je hoeft toch aan niemand anders dan ons te vertellen over je blond met DT actie? We vertellen het aan niemand hoor...

Promised!!

17 oktober, 2005 09:15  
Blogger Jewel said...

je weet wat er gebeurd met een mens dat zeurt....

17 oktober, 2005 11:35  
Blogger Just Me & Myself said...

Ik zeur altijd net zo lang tot ik heb wat ik wil hebben...

19 oktober, 2005 12:46  
Blogger Jewel said...

Och ... mag eigenlijk niet klagen. Ik ben zo verwend: als ik wat wil, krijg ik het toch.

20 oktober, 2005 00:45  
Blogger Just Me & Myself said...

Bijna net zo verwend als ik he? Haha....

20 oktober, 2005 07:52  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us