maandag, augustus 07, 2006

Een mooie ervaring


Voor degene die niets met spiritualiteit te maken wil hebben, verzoek ik nu te stoppen met lezen. Over een paar dagen staat er weer een ander verhaaltje.
Degene die het interessant vinden, kunnen verder lezen:

Donderdag was het zover: samen met een collega ging ik rond het middaguur op weg naar Gemert waar we (in maart gemaakt) een afspraak hadden met Wilma.

Wilma heeft ongeveer dezelfde gave als Char.
(Dit gaat dus NIET over “toekomst-voorspellen”)

Al een aantal jaren worstel ik af en toe met mijn gevoel en mijn geweten. Ik schreef al eerder over het engeltje en duiveltje. (zie Januari 2006)
Ik ben ervan overtuigd dat zo’n iemand je “handvaten” kan geven om dingen beter te begrijpen/ in te zien. Natuurlijk vond ik het ook wel een klein beetje (erg) eng.
Ik wilde dan ook alleen bij een “zuiver” persoon terecht komen. En alsof het weer zo moest zijn: Wilma is een prachtig mens.
Ze voert haar werk uit door middel van meegenomen foto’s. Je hoeft haar niets te vertellen; zij vertelt het jou. Dingen die jij weet en zij helemaal niet kan weten. En natuurlijk dingen die je niet weet/niet bewust bent.

Het was een hele fijne mooie middag met als afsluiting een boodschap van mijn overleden oma.

Er zijn dingen op zijn plaats gevallen en ik loop al 24 uur te glimlachen met tranen in mijn ogen.

(Voor wie ook naar Wilma wilt: mail me dan voor de gegevens(team-maas@planet.nl))

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

wat heeft oma gezegd?
ben een beetje nieuwsgiergig

16 augustus, 2006 06:32  
Anonymous Anoniem said...

Het gaat goed met haar.
De rest vertel ik je nog wel

18 augustus, 2006 03:32  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us