woensdag, juni 21, 2006

Schoolreisje


Al eerder las ik dat de kids van
Irene op schoolreis gingen en Monique mee mocht met de kids naar de dierentuin.
Woensdag was het de beurt voor mijn kleine vent. Hij ging ook op "schoolreis" met de kindjes van de peuterspeelzaal. Dit jaar mocht ik ook mee.
Free Image Hosting at
In een speciale "bus" liepen we door Mechelen naar het scoutinggebouw. Vanuit daar liepen we verder naar de nieuwe brandweerkazerne. De ukkies mochten daar de brandweerauto's van dichtbij zien. Natuurlijk waren ze daar van onder de indruk. Ook voor de mamma's was het leuk wat meer informatie te krijgen over het gebeuren bij de 'vrijwillige brandweer".
Als laatste onderdeel van de rondleiding mochten de kinderen met de brandweerslang pionnen omspuiten. Mijn kleine held durfde in eerste instantie niet. Toen 1 schaapje over de dam was, wilde hij maar al te graag.
Free Image Hosting at Free Image Hosting at Free Image Hosting at Free Image Hosting at Free Image Hosting at Free Image Hosting at Free Image Hosting at
Free Image Hosting at
Het tweede gedeelte van het schoolreisje bestond uit zelf beschuitjes en/of cake versieren, limonade drinken, spelen en een filmpje kijken. Een geslaagd schoolreisje voor mijn 3 jarige.

Jullie raden al wat hij ging doen toen ie thuis kwam.....

Free Image Hosting at

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Esther , ja schoolreisjes zijn altijd leuk hahahaha , ik zou zo weer meegaan met kleine gasten.
Groet , Monique

26 juni, 2006 10:21  
Blogger Jewel said...

Welke Monique is het nou??? hahaha schijnen een aantal monique te kijken.... ben jij de juiste????Waarmee ik nog een keer zou "mexicanen" hahahahaha LIED....

26 juni, 2006 14:55  
Anonymous Anoniem said...

jaaaaa hahahaha

groet , Monique ( de liefste hahaha geintje )

27 juni, 2006 13:58  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us