zondag, juni 25, 2006

Een nat weekend

Ja laat ik nog even vlijtig zijn. Ik heb de hele dag niets anders gedaan.
We waren tijdig opgestaan vanochtend. Ik heb op een matras op de grond moeten slapen omdat mijn kleine man zaterdagochtend in mijn matras van het waterbed had geprikt. Zaterdagochtend is altijd het heerlijkste moment van de week: Jorrith kruipt als ie wakker is, bij ons in bed. Meneertje moet altijd aan mijn kant liggen. Maar nu schijnt dat ie al door het huis had lopen spoken voordat ie in bed kwam. Zijn Bob de bouwer-knuffel had speldjes in het hoofd. Maar doordat ik nog in een ochtendslaapje lag, had ik dus niet in de gaten wat meneertje daarmee uitspookte.
's Avonds lag ik op bed film te kijken en te luisteren naar het concert van Robbie Williams by fone. Toen ik op moest staan om wat te pakken, voelde ik nattigheid in m'n rug. Ja ja... Lonne en Clootje waren bij Robbie en stonden HELEMAAL VOORAAN. Bij Sexed up mocht ik met Lonne meeluisteren en toen Feel begon, belde Clootje weer.... en opeens had ik het door: het bed is lek! Heb ik dus bij Feel moeten ophangen om het bed open te breken... DAMN: 2 minuscule gaatjes in mijn matras. Geen lijm in huis te vinden, heb ik gelijk mamma gebeld om te vragen of de lijm nog bij haar was. Gelukkig wel en dus heb ik het waterbed gelaten voor wat het was en heb een matras naar de kamer gesleept.
Vanochtend redelijk vroeg opgestaan. Pappa en mamma kwamen de lijm brengen en Jan kwam om met ons met de koets te rijden. (de pony's hebben nu ijzers)
Nadat we een klein uurtje gereden hadden, hoorde ik bij thuiskomst water stromen in het keldergat. Toen we binnen bovenaan de keldertrap gingen staan, hoorde we water spuiten. Wat bleek: de wasmachine was van de betonnen "plank" gevallen en door de val was de slang van de kraan gerukt.... Het gevolg: 10 cm!!!! water in de kelder. De rest van de middag hebben we ons dus niet verveeld.
Ja ja dit is ook kosmisch.... Mijn zusje Lonne verwoordde het mooi in een smsje: "Wat wil het universum je vertellen??? Ruim op, zodat het makkelijker dweilen is"

Ze heeft gelijk. De kelder was toe aan een mega opruimbeurt. Niet toevallig dat zoiets gebeurd. Met die gedachte konden zowel Jeroen als ik er om lachen.
Zo heeft elk nadeel zijn voordeel: We hebben hard moeten werken vandaag, maar in de kelder was het lekker koel en nu is het er schoon EN opgeruimd. (ja Lonne: we hebben heel veel weggegooid)
En de wasmachine.... die is total los.
Ga mijn waterbedje weer induiken....

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

MMM robbie was geweldig...
dichterbij dan dit is onmogelijk...
Heb zelf ff in die mooie oogjes mogen kijken... zwijmel zwijmel

26 juni, 2006 04:50  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us