zondag, juni 18, 2006

Eindelijk

Ja ja.... zeg het maar: Eindelijk!
Door de warmte en de drukte komt het er maar niet van de blog bij te werken.
Natuurlijk heb ik niet stil gezeten. Ik had nog wel zo'n moeite gedaan om een heel verhaal over de Achterhoekse Paardendagen te typen. Maar dit staat als concept in de lijst staan doordat ik de foto's op een of andere manier er niet bijgezet kreeg. Wil je de foto's nog zien?? klik dan HIER.

Vorige week moest het hooi van het land. Ook druk dus. Met hard werken moet je natuurlijk goed eten en dus hebben we 2 dagen ge-bbqd. (Daarna had ik geen zin meer om achter de pc te kruipen)
Ook hebben we een stelletje naar een gala-feest gereden en hebben we een orientatietocht door de Brunssummerheide gereden.(Hier ook nog de 1e prijs gewonnen)
Free Image Hosting at Free Image Hosting at Free Image Hosting at
Ondertussen heb ik ontzettend zitten balen dat ik niet naar één van de concerten van Guus Meeuwis kon gaan. Er was niemand in mijn omgeving die zin had om met mij mee te gaan.
Afgelopen woensdagavond heb ik samen met m'n buurvrouwen kettingen gemaakt.
Verder ben ik druk bezig met een cadeau voor iemand te maken.
Free Image Hosting at Free Image Hosting at
Voor donderdag had ik het buro van mijn collega Roel versierd. Vorige maand is hij in Zuid Afrika getrouwd. Wil je dat zien? kijk dan even HIER.
Free Image Hosting at
Waarom die Mickey en Minnie op zijn buro zitten? Nou...Roel en Sharon zijn een groot Disneyfan... vandaar.

Nu heb ik een rustig weekend achter de boeg. Samen met Jorrith en Demi zaterdag naar Heerlen geweest opzoek naar vaderdag-cadeautjes. Vandaag lekker wat in en om het huis geklungeld en vanavond bij mijn ouders gegeten ter ere van vaderdag.
Free Image Hosting at
Moe maar voldaan (net zoals jorrith op de foto) ga ik er weer vandoor. Over een paar uurtjes begint een nieuwe week.

5 Comments:

Blogger Just Me & Myself said...

Tis niet dat ik niet mee wou naar Guus, maar ik was beetje "zielig" hahaaa!! En om nou een heel concert naast jou staan huilen van emotie?? Da's ook niet leuk voor jou... LIED!

Dus hierbij de belofte dat we volgend jaar wel gaan, goed??

En de rest van je verhaal?? Leuk!

18 juni, 2006 23:59  
Anonymous Anoniem said...

de rest??? ik had gister geen inspiratie meer. 'T was te warm.

BTW: ik ga voor Guus niet voor jouw emotie. Het had helemaal niet uitgemaakt als je had staan janken: waarschijnlijk had ik het niet eens gezien LIED. Emoties moeten eruit eh... niet laten zitten.

19 juni, 2006 05:10  
Blogger Just Me & Myself said...

Nee je leest hem fout, ik bedoelde "wat vind ik van de rest van je verhaal?" Leuk dus!! Hahahaa!!

Niet eens gezien, tssskkk... Vast wel gehoord... hahahaa!!

Kan laatste tijd nl. niet zo goed tegen Guus... hahaaa!! Volgende keer beter

19 juni, 2006 07:54  
Blogger Jewel said...

Zie je hoe goed ik bij de les ben de laatste tijd: niet dus!!
Moet blijkbaar alles 3 x lezen!
Teveel aan mijn blonde hoofdje!

20 juni, 2006 00:59  
Anonymous Anoniem said...

Zeg ik mis foto's van mijn man zwoegend met jullie stro, terwijl jullie lui van een weekend weg genieten (grapje)

31 augustus, 2006 10:42  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us