dinsdag, juni 20, 2006

Tandarts


Dinsdag zijn we weer eens bij de tandarts geweest. Vorig jaar toen ik daar was kwam manlief door drukke werkzaamheden (of angst) niet opdagen en maakte Serge het gaatje in mijn kies direct dicht.
Na veel geknotter(jeroen had de vorige afspraak verzet) zaten we nu dan toch samen in de wachtkamer. In de behandelkamer liet ik manlief als eerste plaatsnemen in de stoel. Hij heeft een drukkere baan dan dat ik heb en zo kon hij, als het nodig was, direct weg en dus ook niet meer ONTSNAPPEN aan de tandarts.
Terwijl hij met zijn mond open lag, nam ik met Serge alle nieuwtjes van de kids door. Mijn maag draaide bijna om van de zenuwen. Zo'n gevoel heb ik lang niet gehad bij de tandarts, zeker omdat mijn tandjes altijd goed in orde zijn en ik heel wat tandartsbezoekjes heb gehad in mijn "beugelbekkie"tijd. Met lood in de schoenen ging ik in de stoel liggen.
Gelukkig.... mijn gebit is weer voor een jaartje goed gekeurd.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us