zondag, oktober 02, 2005

Girls just to wanna have fun.... in Amsterdam.

Score:

3 broeken
5 shirtjes
2 zonnebrillen
1 leesbril
1 paschmina
4 speciale zeepjes (van bij Luth)
4 kettingen
2 dekentjes

5 draken van mensen ontmoet
6 hele leuke/lieve mensen ontmoet

6 celebs/BN-ers gezien

Heerlijk eten bij de Go fresh shop

Veel te vroeg wakker in een "vreemd" hotel

4 trappen/67 treden omhoog/omlaag om op de kamer te komen (auwsch: spierpijn)

Kris-krassen door Amsterdam

Relaxed boottochtje door de grachten

Mmmmmmmmmmm.....Cocktails in ons gay-hotel.

Aardig concert van Rowwen Hèze in Paradiso

Op zoek naar het standbeeld van André (speciaal voor Lisette terug naar de Albert Cuijpstraat)

Typisch ons....

Typisch Amsterdam....

Zie hier de pictures

Cloot, Caro en Lonne: vullen jullie de rest maar aan in de "comments"

25 Comments:

Blogger Jewel said...

Erg leuk: Claudia ziet een zeer mooie auto; ooohhhh wat een mooie BMW en roept lachend: "Meneertje trouw met mij!" Niet gezien wie er in die auto zit: Bram Moszkowicz. Foutje... Maar een lol dat we hadden
Dit was bn-ner nr 1. hihi

02 oktober, 2005 14:05  
Anonymous Anoniem said...

Goh wat een leuk zusje heb jij....

03 oktober, 2005 13:51  
Anonymous Anoniem said...

anonymous, je bent een slijmbal... Je minpunten worden heus geen pluspunten...

04 oktober, 2005 03:39  
Anonymous Anoniem said...

Jullie hebben je toch wel keurig gedragen? Leuk zusje heb je Esther..

04 oktober, 2005 04:26  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb zo'n leuke verhaaltjes om te vertellen, maar geen tijd om ze te posten...

Maar anonymous we hebben ons natuurlijk gedragen wat dacht jij dan?

04 oktober, 2005 08:23  
Anonymous Anoniem said...

Er is toch een kleinminpuntje achteraf.
Zondag moesten we een fotó gaat maken van Andre Hazes voor de moeder van Cloot. Maar wat we niet wisten was dat paradiso de laatste kaarten verkocht zondagochtend voor ROBBIE WILLIAMS in Berlijn. Das nou erugg jammer...

04 oktober, 2005 10:44  
Anonymous Anoniem said...

Erger nog Robbie is in PARADISO....

05 oktober, 2005 01:36  
Anonymous Anoniem said...

JAJAJAJA!! Cloot baalt ook stevig....

05 oktober, 2005 03:53  
Anonymous Anoniem said...

Geen idee Clootje, ik ken jullie niet. Ik werd door een kennis op deze blog geattendeerd. Sterker nog ik heb jullie nog nooit gezien, ik was zaterdag ook in Paradiso. En stond ook in de zaal maar jullie waren mij niet opgevallen.
Maar op de fotos kan je duidelijk zien wie er zusjes zijn....

05 oktober, 2005 11:39  
Anonymous Anoniem said...

whauw....wat spannend!

05 oktober, 2005 11:44  
Anonymous Anoniem said...

anonymous zeker erfelijkheidskunde gestudeerd dat je dat kunt zien

05 oktober, 2005 22:48  
Anonymous Anoniem said...

Die anonymous ga ik eruit halen: ben ik veel te nieuwsgierig voor...

06 oktober, 2005 02:50  
Anonymous Anoniem said...

Ja goed idee Esther!! Want hier is ikke ook veel te nieuwsgierig voor!! Trouwens Lonne moet eigenlijk ook haar eigen naam gebruiken niet? Want ik dacht dat ik het tegen Lonne had...

Is er dus nog een anonymous, baal ik van dus....

06 oktober, 2005 05:19  
Anonymous Anoniem said...

Zal strakjes eens gaan kijken. Moet de blog toch aanvullen. Gisteren Wellerdag gehad. Misschien kan iedereen medelijden met me hebben: Ben zooo moe en heb zooooo'n spierpijn.

06 oktober, 2005 06:16  
Anonymous Anoniem said...

ah joh...k begon het net spannend te vinden, lijkt me een heeeel pienter iemand! ha

06 oktober, 2005 07:25  
Anonymous Anoniem said...

Misschien ben ik wel blond Ireen....

06 oktober, 2005 14:49  
Anonymous Anoniem said...

Maarre Esther mag er wezen, en haar zusje ook

06 oktober, 2005 14:51  
Anonymous Anoniem said...

Moet dringend zwangerschapstest doen... Ben misschien zwanger van de deken van het hotel.....

07 oktober, 2005 07:24  
Anonymous Anoniem said...

Vorige week om deze tijd moest het feest nog beginnen
Groetjes Lonne...

07 oktober, 2005 07:25  
Anonymous Anoniem said...

Wat heb jij dan met die deken gedaan???? laat ook maar ... ik wil het niet wéten!!!!

07 oktober, 2005 07:57  
Anonymous Anoniem said...

ze hadden de deken op mijn pyama gelegd
bah...

07 oktober, 2005 07:58  
Anonymous Anoniem said...

Jullie zaten toch in een homo-hotel?

07 oktober, 2005 07:59  
Blogger Just Me & Myself said...

Waar gaat dit toch allemaal over?

07 oktober, 2005 08:06  
Anonymous Anoniem said...

nou cloon, anonymous typt en anonymous typt terug...het gaat over dekens, zwangerschappen, blonde mensen en feest, en dat allemaal anoniem.

07 oktober, 2005 13:49  
Blogger Just Me & Myself said...

Tis Cloot, nogmaals dan...

10 oktober, 2005 23:58  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us