donderdag, juni 11, 2009

@Home


Dat is snel eh!!!
Bekomen van alle schrik ben ik alweer veilig thuis.
Met een ingezwachteld been en een doos vol tabletten.
Komende week mag ik vanuit thuis de medicatie op elkaar afstemmen.
Ze hebben het me geloof ik wel 3 keer uitgelegd voordat ik het een beetje snapte.
Kreeg zoveel informatie, weinig slaap en veel drukte erom heen.
Hoe het er nu uitziet?
Komende 10 tot 14 dagen moet ik zelf thuis trombose-spuitjes zetten. Dat ligt aan de waarde van het bloed.
Daarbij nog tabletten slikken.
Maandag moet ik terug naar het ziekenhuis om me te melden op de benenpoli en bij de trombosedokter. (Benenpoli zou gisteren naar mij toekomen maar ik hoorde net dat ze de afspraak verkeerd in de agenda hadden gezet: Mevrouw u bent woensdag niet op de afspraak geweest? Nou ja zeg... weer foutje van het ziekenhuis zullen we maar zeggen)
Woensdag herhaal ik dat weer en waarschijnlijk vrijdag ook. De waardes van mijn bloed worden komende week nauwkeurig in de gaten gehouden. Met andere woorden: er gaat veel in me geprikt worden! Verder mag ik wel bewegen maar niet belasten.
Nu eerst ga ik nog wat slaap terughalen die ik me in het ziekenhuis heb laten afnemen.... GGGaaaaaaapppppp

Free Image Hosting at www.ImageShack.us