donderdag, juni 11, 2009

A morning in the hospital

Dat waren een kleine 3 uur slaap. Tot HALF 4 heeft de 'sexy' opa geroepen:'MIA....MIA'. Wilde de votser van tegenover er vandoor en smeekte verpleger Hans om met hem te gaan wandelen en werden er nog eens 2 mensen binnen gereden.
Hans vroeg hoe ik het in het heerlense Gaiapark vond. 'Lijkt wel een verpleegkliniek!'
Nadat ik terugkwam van het plassen was de 'sexy' opa stil! Ik vroeg me af hoe broeder Hans dat voor elkaar had gekregen. Helaas 2 minuten en hij begon te SNURKEN!
Enfin ...de morgen begint vroeg. Zuster Esther zorgt voor een vrolijke boel: ze pakt die oudjes hier op een leuke manier aan.
Bij daglicht zie ik de zielige hoopjes mensen om me heen liggen.
Dadelijk wordt mijn been gezwachteld en krijg ik uitleg over de medicatie.
Dan hoor ik wanneer ik naar huis mag.
Denk niet dat ik hier zielig lig te wezen...het is net of ik meespeel in een soap. Hilarisch zoals ik al zei.

5 Comments:

Anonymous INE said...

HEY ESTHER
WAT IS DIT NOU...
VAN HARTE BETERSCHAP EN GAUW WEET THUIS !!!
LIEFS, INE.

11 juni, 2009 02:15  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Esther, ik moet zeggen dat je er toch heel positief en met humor mee omgaat! Toch sterkte, liefs Hetty

11 juni, 2009 03:06  
Anonymous Anoniem said...

Tjonge tjonge tjonge.....Zou maar een klacht indienen tegen die arbo arts.

Van harte beterschap Maas!

11 juni, 2009 03:12  
Anonymous Anoniem said...

He wijfie

Wat een toestand zeg.
Hoop dat je snel naar huis toe mag.

Dikke knuffelkus van je sl sister
Raphje

xxxxxxxxx

11 juni, 2009 13:21  
Anonymous Anoniem said...

Hi Sis,

LIED... Ik ben blij dat je naar jouw gevoel geluisterd hebt... Nu zit er jij er ook maar zelden naar...
Ik zal je beentje morgen weer komen
zwachtelen....

Liefs Lonne

(Geweldige verhalen!)

xxx

12 juni, 2009 12:40  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us