vrijdag, juni 05, 2009

Let's do Zumba



Ja... Ik zal het maar eerlijk opbiechten: Het was de Zumba.
Dinsdag na het werk deed ik (op de blote voeten) even met mijn collega's mee met Zumba. In mijn gewone kloffie effe een paar danspasjes. Ik zag het weer helemaal zitten. Had er ontzettend veel plezier in. Ik droomde al helemaal weg. Ik zag mezelf over een paar maanden met zo'n sexy buikje in een superlening lichaam rondlopen. Na een kleine 20 minuten werd mijn droom verstoord. Mijn kuitbeen gaf een knak. Zo hard dat mijn collega het kon horen. Gelijk mijn been gekoeld. Lopen ging moeilijk, autorijden ging nog net. (best gevaarlijk achteraf)
Thuis op aanraden van Lonne een warm bad genomen en dat voelde wel goed aan. Woensdag toch maar even langs de dokter. Die bevestigde een behoorlijke zweepslag. Het advies: beste is het natuurlijk te laten genezen. Pijnstillers kunnen lijden tot overbelasting. Intapen en/of behandelen verlicht iets maar daar geneest het niet sneller mee.
Goed rusten dan ben je er het snelste vanaf. De duur: 4 tot 6 weken!!!!!!
Ik ben boos geweest. Heb verdriet gehad. Ben kribbig. Het heeft allemaal geen zin. Tis nu eenmaal gebeurd!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

He die Esther,

Potverdikkie, nou ja: rustig aan dan maar, krijg je tijd om te "rusten"!! zal wel ergens goed voor zijn.....

Liefs
Hetty

08 juni, 2009 05:30  
Blogger Jewel said...

Tell me what...
Ik lig heel de dag te piekeren maar zie het nog niet: Het waarom ik!!???

liefs terug van mij

08 juni, 2009 13:33  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us