maandag, juni 01, 2009

There is something i wanna tell you

De avonden in zo'n wedstrijdweekend zijn meestal een gezellig samen komen. Meestal wordt er gezocht naar een leuke kroeg of belanden we in een disco.
Samen met Edje zijn we de oudste (indien meneer Rick niet mee is) van heel de club.
In een disco waar de gemiddelde leeftijd zo rond de 18 jaar is, voel ik me dan ook af en toe oud. Met het optreden van Lasgo kon ik 1 liedje meezingen(Something) Toen iemand naar me toe kwam en vroeg of Sanne mijn dochter was, kon ik het niet laten hem wijs te maken dat we een soort Kelly family zijn.
Ik vind het bijzonder dat een groep van 22 personen zich onderling zo goed pakt.

4 Comments:

Anonymous André said...

Jaja... en dan ga je ook nog op de foto met een local en kalk je t web-adres op zn arm!! Haha... maar heb je die foto's nog ergens staan toevallig??

Greets André (uit Simpelveld)

01 juni, 2009 08:45  
Anonymous Esther said...

Heeee Andre... Wat leuk dat je het al gevonden hebt. De foto's komen nog... wij zijn net terug uit Diepenheim. Hou het hier in de gaten en je staat op m'n bloggie...
Hoop dat je je arm nog schoon hebt gekregen. hihihi

01 juni, 2009 10:19  
Anonymous André said...

Ja goed he?! haha... mn arm is weer redelijk schoon, moest wel flink boenen onder de douche, maar de aanhouder heeft wederom gewonnen!!

ik hou de blog in de gaten en dan zie ik t vanzelf wel!!

01 juni, 2009 19:00  
Blogger Naomi said...

lasgo :O
Je hebt toch zeker wel gefilmt eh Esther?!
hahaha

xx

02 juni, 2009 11:43  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us