donderdag, juni 11, 2009

Nou ja zeg...

Het is inmiddels precies 2 uur. Er is nog niet veel met me gebeurd. Heb wel eten gekregen en er zijn artsen of andere mensen in dokters jassen aan mijn bed geweest.
Als ik lig trekt er een ontzettende gore urinegeur aan me voorbij.
15 min later:
Inmiddels ben ik 3 x geprikt. Er waren nog 2 buisjes bloed nodig. Dadelijk krijg ik nog een longscan en komt de dermatoloog mijn been inswaf...ik bedoel zwachtelen. Als ik dan ook nog mijn tabletten heb MAG IK NAAR HUIS. Weg uit de soap die nu wel saai is omdat al het oud volk rustig en stil is. Dus bel en sms ik maar...ik hou me niet rustig.

1 Comments:

Anonymous Monique said...

Beterschap en gauw weer thuis!!

groetjes Hilleshagen-boven

11 juni, 2009 13:42  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us