maandag, september 08, 2008

Caravan te koop

Vanaf dinsdagavond zitten we in Beesd voor het Wereldkampioenschap Four-in-hand. (vierspannen) Mijn gedachte naar een grotere caravan kan ik nu helemaal niet meer uit mijn hoofd zetten. Dinsdagavond bij aankomst konden we de tent (alweer) in de stromende regen opzetten.
De laatste 15 km voor Beesd zat ik met het hart in mijn keel in de auto. Als we onderweg zijn met de caravan en we komen regen en wind tegen, wordt het altijd een beetje spannend.
6 jaar geleden vloog onze caravan als een luciferdoosje door de lucht. Het busje nog ervoor. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. We hadden pas ontdekt dat ik in verwachting was en konden nu gaan kijken naar een caravan met stapelbed. Een geluk bij een ongeluk.
Nu 6 jaar later wordt ik de caravan met stapelbed een beetje moe. Bedenk wel dat wij dit jaar een heel aantal weekenden (stuk of 15) en 2 weken met de sleurhut op pad zijn. De wedstrijden die we zelf hebben gereden zijn allemaal verregend. Eigenlijk hebben we elke wedstrijd wel een regenbui gehad. Een camping is gedraineerd maar de velden waar wij op kamperen is dat vaak anders. Sinds we de caravan van Duitse kennissen van mijn ouders gezien hebben, ben ik verkocht. Ik wil groter. Meer ruimte, meer opbergruimte en een zithoek BINNEN.
Dus zet ik onze caravan te koop!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us