vrijdag, augustus 22, 2008

Kruimeltje


Laat ik eens in de voetsporen van Clootje treden en het over auto’s hebben.

Mijn eerste autootje.

Nu 22 jarig autootje.

Een handig autootje.

Een goedkoop-in-de-wegenbelasting-autootje

In de verzekering ook een goedkoop autootje

Voor mijn schoonmoeder een goed boodschappen-autootje

En voor mijn schoonvader een handig jacht-autootje

Een voor-om-het-huis autootje

Een autootje dat pas in de grote paarden-vrachtauto

Dan hadden we een wedstrijdautootje

Zo werd het Kruimeltje een reisautootje.

Nu hebben we een jonger Bolletje gekregen.

Soort erfenisje van ome Leo.

En daar stond het Kruimeltje dan; naast het Bolletje

Een vriend die (eindelijk) een nieuwe baan heeft, moest een auto hebben.

Na veel wikken en wegen heb ik het Kruimeltje aan hem geschonken.

Gisteren is ie er dolgelukkig mee naar de Randstad gereden.

Ik hoop dat hij nog lang plezier heeft van mijn… ik bedoel ons Kruimeltje.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us