vrijdag, augustus 22, 2008

Van Rowwen Hèze naar Tilburg



Viel dat even tegen: vrijdagavond om 22.30: Niets meer te doen in de Schrobbelèrtent.

Helemaal dicht. Einde oefening, geen feestje.

Na wat geklets en overleg ging een gedeelte van de groep op stap in Tilburg en een ander gedeelte bleef op het wedstrijdterrein. Samen met Lotte en Kelly heb ik in de voortent een spelletje gedaan. Na een kwartier viel Kelly’s dropshot verkeerd. Maar Kelly is een bikkel en deed gewoon nog mee. Buikdansen, ijsklontjes in je ondergoed en dan maar Smirnoff drinken uit kleine glaasjes. Het likken aan elkaars oren hebben we maar achterwegen gelaten. Ondertussen sms-sen van hoe het in de kroeg is.



Zaterdag mocht ik de hele dag samen met Willy in de rekenkamer zitten. Het liep best relaxed: tikken, kijken, tikken, eten, tikken, drinken. Gezien ik normaal wel heel wat uurtjes achter de pc doorbreng moet ik eerlijk zeggen dat ik zaterdag namiddag het gevoel had alsof mijn ogen vierkant waren.

Op weg naar de caravan zag ik dat het aggregaat toch wel erg veel lawaai maakte en heftig stond te roken. Geen mensen erom heen te bekennen. 10 minuten later was dat anders. De roodpluimen werden dikker en dikker en het trok gelukkig wat meer aandacht van de mensen. Binnen 15 minuten stond het hele ding in de lichterlaaie. De organisatie??? Had het lef om de diesel te gaan blussen.

Jorrith vond het hele spektakel geweldig. Zeker toen de brandweer en politie nog een kijkje kwam nemen.

Dat we geen stroom meer hadden was minder. Voor de romantiek is geen stroom natuurlijk geweldig. Maar helaas… de romantiek was zoek. Ben ik met Kelly een rondje Tilburg gaan doen.

Onder het genot van een overheerlijke Caipirinha maakte we ons klaar om naar de tent te gaan. Het Mystique bier viel behoorlijk in de smaak en zorgde ervoor dat we in de feeststemming kwamen. Draai daar de Kabouterdans bij en de menners, grooms e.a. staan te waggelen op de dansvloer.

Nadat de DJ Rowwen Hèze draaide vloog per ongeluk een bier de verkeerde kant op. De kleinzielig DJ kapte er direct mee en de Schrobbelèrtent werd ontruimd. Tja... de feestbeesten van de wedstrijd zaten pas in de stemming door alle constranatie. Dus was er nog tijd voor een kleine after-party. Dit keer bij ons. Al mijn drank sleepte ik naar buiten. De Kaastaart die Shelly mee had genomen viel bij sommige heel goed in de smaak.
Voor buurjongen Dirk en grooms Marjan en Elcke natuurlijk niet zo grappig die feestende buren. Jeroen die toch rekening houdt met de rijders, joeg iedereen rond 3 uur (of was het half 4???) het bed in.

Helaas voor Dirk en Rene Schuiling is Jan de Boer Nederlandskampioen geworden. Geen striptease dit jaar voor de kampioen!!!

De foto's staan in het album... dat weten jullie nu wel te vinden neem ik aan!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En waar staat dat album dan?

25 augustus, 2008 10:50  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us