maandag, augustus 25, 2008

Verliefd

Iedereen is wel eens verliefd. Of verliefd geweest.

Ik ben vaker verliefd en mijn man vindt het prima.

Laatst kwam mijn collega ff bij me buurten. Ik was opslag verliefd. Hij laat me nu nog niet los. De gedachte toen ik hem aanraakte. Ik wilde wel meer…. maar ik durfde niet. Als lichtjes twinkelde het in mijn ogen.

Heb wat rondgevlogen op een roze wolk. Mijn andere collega zei dat ik wel wat beters kon krijgen en nu twijfel ik. Ik twijfel of mijn verliefdheid wel oprecht is.

Over een half jaar ga ik de keuze pas maken. Zal zien of ik dan nog zo verliefd ben.

Wie weet neem ik dan toch een andere telefoon in plaats van een IPhone.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Tja weet wat je voelt,en ik heb deze gevoelens al na een aantal mailtjes van een oude jeugdliefde.

De vlinders die al jaren lang verstopt zaten fladderen er lustig op los.

Weet alleen zeker dat ik het er niet met mijn ega over hoef te hebben.
Vandaar is mijn reactie anoniem.

25 augustus, 2008 12:45  
Anonymous Anoniem said...

das wat anders dan een Iphone

25 augustus, 2008 13:32  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us