vrijdag, augustus 15, 2008

Blond of moe


Ondanks dat ik best wel moe was, was het heerlijk weer vooraan bij het podium te staan. In het voorprogramma stond Janse Bagge Band. "Wat zijn die oud geworden" riep Carolien. Tja... Gelukkig wel; ze staan nog steeds met op het podium.
Ze gaven een geweldige show weg. Liedjes die ik jarenlang uit de boxen van de vrachtwagenradio heb horen joelen, als we weer onderweg waren naar een wedstrijd.
"Blief bie de mam" was 8 jaar geleden de openingsdans en toch wel een beetje "het" liedje van onze bruiloft (ik geloof dat mama tot 2 weken daarna nog heeft gehuild bij het horen van...)
Leuk om die band nog eens live te zien.
Daarna onze mannen... Andere jaren bezocht ik meer concerten. Gisteren was het 2e (tent)concert van dit jaar. Lekker om rustig vooraan te genieten van al het moois wat op het podium gebeurd.
En dat voor een doordeweekse donderdag... Rond de klok van 0.45 uur klonken de laatste klanken op het podium (ik bedenk nu welk liedje maar weet het niet meer)Terwijl het feestje in Neeroeteren met geweldige muziek wordt voortgezet, verlaten wij de tent en gaan terug naar Mechelen. 2 uur val ik op mijn kussen in slaap.
Na een verfrissende douche zoek ik mijn spulletje bij elkaar om te gaan werken. Ik open de auto, zet mijn tassen erin en ga de deur sluiten. (Benji wilde nog even achter het konijn aanrennen vandaar dat ik dat niet in 1 x kon doen)
Terug in de auto is de autosleutel weg. Ik haal mijn tassen overhoop en bedenk me dat die sleutel toch echt niet weg kan zijn. Weer terug het huis in.... Gelukkig weet ik weer de reservesleutel lig en omdat ik in tijdnood zit, "schnap" ik die om de auto te starten.
In Vijlen is de weg afgesloten en ik moet over Mechelen- Wahlwiller - Nyswiller richting autobaan. Ik hoor wat tegen de auto aantikken en als ik in de zijspiegel kijk, zie ik de sleutel op de deur bengelen. O my god O my god...is dit blond of komt het door de zware nacht???? Ik hou het op het laatste.... hahahaha

Free Image Hosting at www.ImageShack.us