donderdag, juli 17, 2008

Een zooitje ongeregeld

Hoewel we inmiddels aan de vooravond van de wedstrijd in Geldrop staan, toch nog een klein berichtje over Heyenrath. Wat was het nat, modderig, warm, vermoeiend maar ooooo zooo gezellig.
Groom Sandra de Ronde vierde haar verjaardag en trakteerde op Bier, Boswandeling, Juttertje EN Apfelkorn. O jaa ik vergeet bijna de vlaai en de chips.
Toch lokte de gezellige muziek ons rond de klok van half 11 richting de tent.
We hadden het wel verdient: Jeroen had eindelijk eens een beetje fatsoenlijke dressuurproef gereden. Of moet ik zeggen de pony's hebben het goed gedaan?? De vaardigheid was weer wat minder maar ach... het mag de pret niet drukken. Pret was er in de tent. Bij het horen van Rowwen Hèze zei Kelly: "Zouden we eens een bier gooien???" "Nee joh..." was mijn antwoord. Wij zijn het dus niet schuld dat de tent een uur later uitzag als een slagveld. (te zien op de foto's)
Na een rustige "after-party" was bij ons in de voortent liep de wekker om 7.30 weer af. Jeroen stond op om te voeren en te verkennen. Ik moest het marathonoverzicht nog maken. O jeeeee.... black out... Bij het zien van de papieren herkende ik 2 hindernissen niet meer. Dus moest ik naar het hoofdterrein voor weer een korte verkenning.
Het traject kwam door een mooi stukje Heuvelland. Na al die jaren geniet ook ik er nog steeds van. Aangekomen in de hindernissen vielen de pony's in de haakse bochten stil.
Helaas liep het niet zoals we gepland hadden maar hebben we alles toch netjes uit kunnen rijden. We zijn niet gediskwalificeerd... Die vloek is er nu af.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us