woensdag, mei 30, 2007

hoeraa een veulen!!



Hoi ik ben het buurmeisje van esther .ik kwam net naar esther. toen het net gebooren was.het was hellemaal niet nat toen ik het veulen zag ,datwas wel raar want warschijnlijkwas het toen ik de school uit had gebooren.

Demi is naar haar zelfgebakken cake toe. Neem ik het over.
Ben ik druk in gesprek met mijn zusje: hoor ik de paarden in de wei vechten en de hond blaffen. Ga ik kijken; staat daar een heel lief klein veulentje zijn eerste poepje te doen. (is ook de eerste foto die ik maakte hihi)
Helemaal hyper hyper bellen en op en neer rennen. Buurmeisjes kwamen langs; Jorrith achter me aan schokken....
De hele middag zijn we in de ban van de nieuwe aanwinst: Een kleine hengst!



create your own slideshow

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

proficiat...... met deze prachtige aanwinst!!!!!!

hoe heet hij?

30 mei, 2007 15:09  
Blogger Just Me & Myself said...

Geweldig!! Van harte gefeliciteerd!!

Maar uhm toch benieuwd, welke mama is het nou dan??

Wat een geweldig mooi paardje zeg!! Alles er weer op en aan hè?? Leuk... Kom snel beschuitje eten!! Grijns...

30 mei, 2007 22:54  
Anonymous Anoniem said...

beschuit met blauwe muisjes staan inderdaad al klaar.
de kleine hengst gaat KING heten.

Dat witte hoofdje verven wel een beetje bruin bij.

31 mei, 2007 01:35  
Blogger Just Me & Myself said...

Wat een snoepie was het... En beschuitje was heerlijk!!

Morgen lekker feesten, drinken we er eentje op King!!

01 juni, 2007 00:08  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us