dinsdag, mei 29, 2007

De Achterhoeksepaarden dagen


Zelhem in het kort:
Het was leuk
Het was gezellig
Het weer was muuaaa muuaa
Het was lekker relaxed
Het was vermoeiend
Het was indrukwekkend
Het was een feest
Het waren korte nachten
Het was een goede dressuur
Het was een gladde marathon
Het was een vaardigheid met koeien

Het was ook een beetje een weekend met Pompom. Dat zie je wel als je de foto's bekijkt.
Pompom is de klasseknuffel van Jorrith. Gezien ons menneke de laatste weken 's avonds slechts in slaap komt, mocht Pompom een paar daagjes komen logeren. Vandaar dat dat gele mormel zoveel op de foto's is te zien: mamma moet een logeerverslagje maken. Natuurlijk gebeurt dat bij mij in de vorm van een fotoverslag.

Gezien het weer heb ik niet heel veel van de wedstrijd gefotografeerd. Het lukt niet echt om dan en te fotograferen EN te filmen tegelijkertijd.
Maar natuurlijk was ik wel bewapend met camera tijdens de feestjes 's avonds
Iemand moet toch verslag doen eh!
Vrijdagavond waren we in de Egelantier in Hengelo. (Zie hoeden-foto's)
Zaterdag- en zondagavond in een afgelade oververhitte volle feesttent op het wedstrijdterrein.
Kortom een weekend waar ik echt van moet bijkomen.
Dat is vannacht nog niet gelukt: Jorrith had pootpijn(lees: groeipijn) Zijn er nog pappa's en mamma's die tips hebben????

Voor diegene die weer benieuwd zijn naar de foto's. Heb ik weer een nieuw album online moeten aanmaken.
in de hoop dat alles goed gaat: klik HIER

O ja ... let even op: er staan ook 3 filmpjes tussen. Ze zijn herkenbaar door het kleine icoontje links onder in de hoek.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us