zaterdag, mei 19, 2007

Een wel verdiend avondje bij Rowwen Heze





We hadden het gewoon verdient. Ik heb het Rowwen Hèze optreden in Banholt moeten missen en het is zo druk geweest de laatste tijd met werk, wedstrijden en huishouden dat ik vond dat ik het wel verdiend had om nog een concertje mee te pikken. Clootje en Erwin hebben als 16 dagen heel hard in hun nieuwe woning gewerkt, dus ook zij hadden een ontspannend avondje verdiend.
Door drukte en twijfel of we naar een wedstrijd in Frankrijk zouden gaan, geen kaarten besteld; hoorde ik 3 dagen van te voren dat het uitverkocht is en er geen dagkassa was. Dat was balen.
Dan maar wat connecties bellen om te kijken of er nog wat te regelen valt. Helaas…
Nee ….als die-hard-fan (voor diegene die het niet weten: ga al 15 jaar naar RH optredens)krijg je geen voorrang. Op goed geluk toch naar Schimmert gereden en alle charmes in de strijd gegooid. Dat lukte aardig. We moesten ff wachten maar we mochten naar binnen.
Loop ik binnen tegen Maurice-je aan. Maurice hebben wij in 1993 ontmoet tijdens de trip naar het Rowwen Hèze concert in Roskilde, Denemarken. Even op de foto om te vergelijken of we veranderd zijn. (Nou bij mij zijn dat zeker 15 kilo en een paar kleine rimpeltjes LOL) We zien ons 1 x per jaar maar Maurice is altijd even gezellig en spontaan. Net als Henk en Dinny die we daarna in de tent tegenkwamen.
De rest van de avond gezellig door de tent gestuiterd. Als ik niet gek ben, was ik het die avond wel geworden.Nee niet van drank: Op de 2 witte wijntjes vloog ik heen en weer , smste ik met mijn zusje en mms-te ik mijn SL-ook RH fan- Saleda; Heb ik even naast mijn collega Astrid en haar nog redelijk kersverse echtgenoot gestaan. In het MIDDEN VOORAAN. Jeetje… een drukte daar: Mijn enkels zijn bont en blauw… Niet klagend bedoelt hoor. Want ik ben zo gek dat ik er zelf tussen spring en ik spring gewoon lekker mee. Ja ook dat is na 15 jaar wel gewend.
Het was een heerlijke, gekke avond. Het heeft me super goed gedaan. Ken je dat gevoel??? Het gevoel dat je de hele wereld aan kan?? Je de humor van het leven ziet en voelt…
Het voelt GEWELDIG!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us