zaterdag, mei 19, 2007

Vreemd gaan begint te wennen




Maandag was het zover: Vaarwel KPN HI …. Hello Vodafone
Bye Bye Nokia… Welcome Sony Eriksson.
11 jaar geleden gestart met een abonnement bij KPN. Destijds ongeveer de enige die in mobiele telefonie deed. Mensen om ons heen keken ons een beetje vreemd aan; het mobieltje was nog niet helemaal ingeburgerd.
Toch heb ik me enige tijd geleden door Lonne’s vriend bij Vodafone beetje laten overhalen om over te gaan op Vodafone. Als zwaar sms-verslaafde klonk 1000 smsjes voor 10 euri me als muziek in mijn oren.
De Nokia E70 die ik heel graag wilde hebben, was in combinatie met een abonnement nog erg duur. ( Het moet een beetje binnen de perken blijven) Dus op aanraden van diverse mensen ben ik ook over gegaan naar een Sony Eriksson-toestel en wel de W850i. Gratis bij het abonnement.
Afgelopen wedstrijdweekend heb ik tijd genoeg gehad om mijn nieuwe liefde te leren kennen. Een radio, MP3 speler, Messenger, foto en video functies; het zit er allemaal op. Niet te vergeten Vodafone live. Het is allemaal heel goed bedienbaar.
Het leukste vind ik het bellen via video-oproep. Lonne heeft deze functie ook op haar telefoon. Zo konden we op Moederdag snel effe bijpraten terwijl we elkaar aankeken en kon ik mamma een fijne Moederdag toewensen (Lonne was bij mamma)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us