vrijdag, april 27, 2007

Aufwiederschnitsel



Ik ga er ff tussenuit.
Eerst naar Oldenzaal. Daar zit ik zondag in de rekenkamer. Dinsdag rijden we door naar Emsdette voor een internationale wedstrijd.
Ff een weekje weg. Heb ik wel verdiend naar zo'n drukke week.
Maandag mamma jarig, dinsdagavond weg, woensdag hele dag bespreking en 's avonds naar de eifel, donderdag thuis alles voorbereiden en vandaag tot 19.30 gewerkt en de laatste dingen ingepakt.
Ja ik dacht : doe ook eens gek!
Deze week zou op mijn werk een complex opgeleverd worden: alle mensen waren er klaar voor: keurt de brandweer het af. Iedereen opeens in rep en roer. Vandaag heb ik de contracten zover klaargemaakt en als ik iets wil... Ik wilde het netjes achterlaten voor mijn collega's. Hoop dat het gelukt is.
Of ik nu gestresst ben??? Nee hoor! Gelukkig kan ik nog steeds om mezelf lachen.
Af en toe eens even flippen... zo hou je de balans.

Voor diegene die zich verveeld en meer leesvoer wilt hebben: enige tijd geleden heb ik een weblog aangemaakt voor onze SL avonturen vast te leggen. SL?? Ja Secondlife, weet je nog.
Ik heb er nog steeds een tweede leven bij en "i love it". Lees over het wel en wee van de Dutch SL sisters.
En verder is het gewoon genieten van alles en nog wat. Het weer is heerlijk en de natuur is op zijn moois met al die bloesem.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Uhm Esje, die link naar je weblog doet het trouwens niet... Maar dat wist je vast al he?

09 mei, 2007 03:33  
Anonymous Anoniem said...

nee eigenlijk niet
maar bedankt dat je het effe meld

09 mei, 2007 10:59  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us