zaterdag, mei 19, 2007

Ziek en toch 2e worden op de wedstrijd in Mariahoop.



Vrijdag raasde de wind over ons landje. Valt dat even tegen om met de sleurhut uit te trekken.
Gezien onze ervaring in het verleden: een omgewaaide caravan op de zuiderbrug in Venlo; hebben we netjes tot in de avond gewacht om naar Veghel/mariaheide te gaan.
Op mijn werk is het loei en loei druk dus ook dat kwam heel mooi uit.
Het weer op zaterdag werkte ook niet echt mee. Ik had het geluk hier niet veel van mee te krijgen gezien ik Willy beloofd had voor haar in te vallen in de rekenkamer. Af en toe regende het zeker GEEN zonnestralen in Mariaheide. Yvonne werd 3e in de dressuur en nadat ze in de vaardigheid 2 ballen had gestrooid stond ze op de tussenuitslag 2e. Niet slecht gedaan als je je helemaal niet lekker voelt.
Even douchen bij Tamara en Hans. Na het eten en de verkenning gingen we dan ook vroeg richting onze bedjes. Met uitzondering van mijn man: die ging tot diep in de nacht met de hele bups op stap. Geen bijzondere foto’s van het weekend.
Zondag MOEDERDAG. Geen ontbijt op bed voor deze moeder. Natuurlijk wel een kadootje. En MOEDERKOEK: het moederdag-taartje in de vorm van een hartje smaakte heerlijk.
Geen stofwolken dit keer tijdens de marathon. Gewoon netjes uitgereden. En wat denk je?? De 2e plaats. Met veel geknotter stapte Jorrith in de auto: hij was graag met Yvonne naar de prijsuitreiking gegaan.
Yvonne heeft de beker met rosette maandag aan Jeroen meegegeven. Jorrith sjouwt de hele week de beker overal mee naar toe. Waar je mijn kleine man niet blij mee kan maken.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us