vrijdag, mei 25, 2007

We gaan er weer even vandoor!


Op mijn werk is het heel erg druk. Er is een nieuwbouwcomplex opgeleverd waar veel is misgegaan. En als eenmaal wat mis gaat: gaat ALLES mis.
Natuurlijk geen goed excuus om deze blog niet bij te vullen.
Verhaaltjes genoeg in mijn hoofd, maar er moet even tot volgende week gewacht worden.
Op kort termijn hoop ik mijn laptop te krijgen en dan up to date te blijven.

We gaan er weer even tussenuit: Naar Zelhem: naar de Achterhoekse Paardendagen.
Kijk maar eens op de SITE. Zie je dat ik me niet hoef te vervelen.Natuurlijk doe ik een poging om weer HEEEL VEEL foto’s te maken. Bert en Ernie, Gebroeders Ko en Thomas Berger zijn er.
Duimen jullie mee dat het niet al te slecht weer wordt??
Af en toe een klein buitje zorgt ervoor dat we niet in de stof zitten.

Houdoe!!! Hoje! De groeten! Auf wiederschnitsel! De gruss! Toedeloe! En Adieë wa!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us