donderdag, augustus 31, 2006

World Equestrian Games Aachen 2006

We bezoeken al 2 dagen de Wereldruiterspelen in Aken. Al 2 dagen zitten we op de tribune naar de dressuur te kijken. En ja... Eindelijk eindelijk begin ik ook een beetje kijk te krijgen op hoe de rijders rijden. Wat doen ze goed en wat niet.
Toch ga ik eigenlijk meer voor de gezelligheid erom heen. Dat bevalt tot nu toe heel goed.
's Morgens kijken we vanaf ons "bordesje" wie er allemaal de tribune op kruipen. Jeetje.... wat een bekende gezichten lopen er rond. De menners uit de nederlandse wedstrijdsport zijn goed vertegenwoordigd. Als koninginnen staan we te zwaaien.
Free Image Hosting at Free Image Hosting at
Natuurlijk komen we om de Nederlandse rijders aan te moedigen.
Free Image Hosting at Hier Koos de Ronde in actie.
En Ysbrand Chardon:
Free Image Hosting at
Voor de vrouwelijke fans is menner Zoltán Lazar uit Hongarije een plaatje om naar te kijken. Nee niet alleen zijn span... maar meneer Lazar zelf ook. Helaas helaas .... tot nu geen duidelijke foto:
Free Image Hosting at

Hier is de uitslag tot nu toe te vinden.

Terwijl ik dit type heb ik de ZDF opstaan en hoor dat het Nederlandse springteam op dit moment op nummer 1 staat. Wat zou het mooi zijn als ons landje goud in dressuur, springen en mensport zou behalen. We weten het zondag.

Gezien ik geen inspiratie heb, ga ik er een eind aan maken. Want ondertussen baal ik ook nog als een stekker dat ik niet bij de cd presentatie van Rowwen Hèze in de Melkweg in Amsterdam kan zijn. Damn.... hoe kunnen ze dat nou doen: Op een door-de-weekse dag in Amsterdam!!!

Zo ik ga mijn bedje opzoeken: morgen is de marathon. Het leukste gedeelte van de wedstrijd. 8 hindernissen zijn er gebouwd. Dat wordt dus heeeeeeel veeeeel lopen.

Wordt vervolgd.

Update: Nederland heeft goud met springen

Free Image Hosting at www.ImageShack.us