dinsdag, augustus 15, 2006

Geluk(t)


Weller, de woningcorporatie waar ik werk, is in de loop der jaren flink gegroeid. 4 woningstichtingen zijn door verschillende fusies uitgegroeid naar één groot bedrijf.
Natuurlijk brengt dat voordelen en nadelen met zich mee.

Van “vroeger” is niet meer veel over. Toen was het veel “knusser”. Je ging er met z’n alle voor en iedereen stond voor iedereen klaar.
Samen met mijn collega’s, Antoinette en Sandra, zijn wij nu in een positie dat we met alle accounts contact hebben omdat we moeten samenwerken.
Maar je merkt toch dat accounts “eilandjes” worden en zijn er 2 “kampen” in de organisatie: Heerlen en Brunssum. Die laatste zondert zich af. En dat stoort wel eens:

Voor de bruiloft van collega Astrid werd mij enige tijd geleden gevraagd of we niet iets met Rowwen Hèze kunnen doen. Astrid is ook een Rowwen Hèze fan. Dus stelde ik voor of het leuk was om te vragen of de mannen van RH een leuke boodschap wilde inspreken. Mijn collega’s vonden het een geweldig idee en vroegen of ik dat wilde regelen. Na het HaFa concert in Landgraaf heb ik, gewapend met mijn camera, in een gang staan wachten. En ja…. 4 van de 6 bandleden heb ik “gescoord” voor de video. (ik ben er al zo’n held in…. NIET DUS)

Enfin… een andere collega heeft er samen met zijn zoon een heel leuk filmpje omheen gemaakt. Inclusief een speciaal voor Astrid geschreven karaoke versie van “t roeie klied.
Afgelopen zaterdag was de grote dag. Helaas kon ik niet naar de receptie gaan. Vanuit Brunssum is van te voren niet eens gevraagd of er mensen van Heerlen mee willen doen met een cadeau en of ze mee wilden zingen.
Zelfs mij is niets gevraagd. Boos ben ik er niet om. Wel teleurgesteld.
Mijn collega’s die wel zijn gegaan hebben zich behoorlijk buitengesloten gevoeld.

Op zondagochtend ontving ik op mijn telefoon het volgende berichtje:

Hoe kan ik beschrijven hoe ongelofelijk blij je ons hebt gemaakt met de RH-dvd?? Ik kan je zeggen dat het ons allebei zooo geraakt heeft… Deze bruid (met roeie klied) heeft hele dikke tranen gehuild (en nog steeds houdt het niet op) bij de wetenschap dat jij DIT voor ons gedaan hebt. Ontzettend Ontzettend bedankt!! Xxx

Van de kersverse bruid.
Zoveel had ik niet gedaan, maar het maakte het wel weer goed. Natuurlijk wens ik mijn RH-collega samen met haar man heel veel geluk.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

WSat ben je toch een fantastische Meid!!! wat jij allemaal doet voor je collega's. En dan zo gepasseerd worden door anderen bah bah bah...

23 augustus, 2006 08:56  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us