woensdag, augustus 23, 2006

Kijk daar doe ik het voor...hahaha.... maar nu....


Mijn berichtje over de 10.000e bezoeker heeft voor heel wat leuke comments gezorgd.
Helaas zijn we er nog niet achter wie nou daadwerkelijk de 10.000e is geweest. "ik" wil zich niet helemaal bekend maken.
In de comments boden Angelique en Sabine van de Hapa uit Maastricht al aan die fles wijn te willen ontvangen. Maar eigenlijk zat het CBS dichterbij, als 10.001e bezoeker. (foutje van mij)
Helaas lukte het ze daar niet om een comment te posten en zodoende ontving ik juist dit berichtje per mail: (Op de foto zien jullie de meest intelligente vrouwen van het CBS: Ans links en Ien rechts(met ketting))

Hoi Esther
Ik heb geprobeerd een comment op je weblog te geven, is me geloof ik niet gelukt. Dan maar zo: Ik dacht omdat ik bijna de 10.000ste bezoeker was, werd het eens tijd om me te melden Ook al hebben we elkaar nog nooit ontmoet, heb ik toch het gevoel dat ik je een beetje ken. Sinds ik full-time werk heb ik niet meer zoveel tijd om bijvoorbeeld de Margriet te lezen of zo. Dan vind jouw verhaaltjes altijd leuk om te lezen. Bedankt hiervoor,dat je dit met zovelen wilt delen Als ik je eens zie zal ik me wel bekend maken
Groetjes
Ien oet Partij

Woon bij Veroniek en Erwin in de straat
Collega van Ans op ut CBS

Leuk toch.
Toch ook maar een flesje wijn op het CBS afgeven???? Moeten jullie het wel delen eh dames!!!

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoi Ineke,

Als je een comment wilt achter laten dan klik je other aan en geef dan je naam en dan publisch.

Groetjes Ilona( hartsvriendin van Ans)

23 augustus, 2006 08:40  
Anonymous Anoniem said...

dank je wel Iloon, kijken of tie ut nu doet, groetje,

Ien.

24 augustus, 2006 01:10  
Anonymous Anoniem said...

geef die fles maar bij Ans af, daar is het goed vertoeven en wijn drinken gaat daar heeeeel lekker

24 augustus, 2006 01:19  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Ien,
Als die fles leeg gedronken wordt dan komen wij ook wel gezellig meedoen.

24 augustus, 2006 04:08  
Anonymous Anoniem said...

is goot vrowluuj, dan gelle veer tur nog ein paar bie, dat kos waal ins unne gezellige boel wèere, de böl,

Ien .

24 augustus, 2006 05:19  
Blogger Jewel said...

Mag ik dan ook meedoen???? Heb ik weer wat om de blog mee te vullen....hahaha

24 augustus, 2006 15:20  
Anonymous Anoniem said...

dat intelligente moet natuurlijk met een korreltje zout genomen worden eh

24 augustus, 2006 15:29  
Anonymous Anoniem said...

watch it anonymous, we gaan toch niet kattuh eh? trouwens wat weten we van jou???

24 augustus, 2006 23:12  
Anonymous Anoniem said...

Dames, dames geen gekat onderling. En daarbij, ik ben toch echt de 10.000 ste bezoeker.. Dus de eer en de wijn behoort mij toe.

28 augustus, 2006 01:20  
Anonymous Anoniem said...

Gezien we nog niet weten wie je bent, ben jij niet meer in de race voor de wijn.
Tenzij.....

28 augustus, 2006 04:03  
Anonymous Anoniem said...

Nou, laat maar. Ik woon ook te ver weg om de wijn te komen halen. Tenzij je zin hebt om naar Zeeland te komen rijden.

29 augustus, 2006 02:09  
Anonymous Anoniem said...

Zeeland??? tuurlijk geen probleem.
Eind september ben ik in Zeeland...

31 augustus, 2006 13:35  
Anonymous Anoniem said...

Dan zien we elkaar daar....

01 september, 2006 00:16  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us