maandag, augustus 21, 2006

Proef de sfeer van....


Dat Brabantse nachten lang zijn, is algemeen bekend. Afgelopen weekend in Tilburg hebben we dat mogen ervaren. We hebben een gezellig weekend gehad.
Vrijdagavond is de Schrobbelèr-tent speelde een leuk bandje. Ondanks dat ik er pas laat naar toe ging (jorrith moest eerst slapen) was het toch nog even gezellig.

Zaterdag overdag is mijn dagje met Jorrith. Terwijl Yvonne, Ilse en de mannen zich met de dressuur en de vaardigheid bezig hielden, bracht ik mijn dagje door in Tilburg-city. De auto had ik fijn mogen parkeren bij de winkel van de Van Erpjes.
In de stad moest ik bij de bibliotheek 2 boeken afhalen die ik via Marktplaats gekocht heb. En de Glaskralenwinkel stond op mijn ”verlanglijstje”. Na nog wat buurten eventjes naar een mega-grote Appie en toen weer terug naar het wedstrijdterrein.

Tijdens het eten brak de hemel. Het heeft zelfs gehageld. Niet leuk, maar het gaf wel mooie luchttaferelen om naar te kijken.
In de avond gezellig in de living van de vrachtwagen gezeten. Terwijl Ilse een poging deed om te lezen, heb ik samen met Jorrith met de kralen gestoeid. Toen bijna iedereen allang lag te slapen, ben ik nog naar de tent gegaan. Al gauw was het 1.00 uur en was het feestje in de Schrobbelèr-tent ten einde. We werden uitgenodigd voor de after-party in de tent van het team van “Argentinië”. “Wel eigen drank meenemen”, werd er geroepen. Goede gelegenheid om mijn fles Frangelico meester te maken, vond ik zelf. Ali dronk wel met me mee. Esje laat zich niet kennen. Met het gevolg dat ik om 3.45 uur als een engeltje in bed lag en de "day after" erg zwaar begon.
Natuurlijk was ik bewapend met m’n (oude) fototoestel. Een paar interessante foto’s: (niet shocking proof--> u bent gewaarschuwd)
http://img216.imageshack.us/slideshow/player.php?id=img216/2029/1156197830tbe.smil

De marathon ging lekker. En het team eindigde op een 6e plaats in de einduitslag van het nationale kampioenschap voor de vierspan pony’s.
Alweer een heerlijk weekend achter de rug.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us