woensdag, december 28, 2005

bye bye Xmas..... Happy New Year: Here I come...

Zo...dat is voorbij. Nee...helaas ik heb geen bijzondere verhalen of dingen die ik aan jullie kwijt kan. Wel heb ik nog een aantal leuke foto's voor te showen.
Eerlijk gezegd heb ik niet veel bijzonders gedaan. Alhoewel... 2e kerstdag heb ik na 2 jaar nog eens een uitrit gemaakt. Vroeger gingen we altijd 2e kerstdag uitrijden of met de koets een tochtje maken. Mits het weer het natuurlijk toe liet. Nu had ik 1e kerstdag een balletje opgegooid en Annabel reageerde heel spontaan met:"Oh dan neem ik morgen mijn paard mee. Dan gaan we samen." Je snapt het al: gezien het niet regende of sneeuwde kon ik niet meer terug. Maar ik ben blij dat ik gegaan ben: Het was hééeeeeerlijk. En spierpijn??? dat valt wel mee.
Weer iets om trots op te zijn.
Vorige week had ik voor mezelf al zo'n trotse momenten.
Toen ik van dit pakketje:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dit maakte:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Maar dat was niet het enige creatieve. Al een aantal weken heb ik 's avonds gewerkt aan een heuse DVD. Een fotojaaroverzicht van Team Maas. Mijn familieleden hebben deze voor kerst kado gekregen. En ik moet eerlijk zeggen: Ook op dit resultaat ben ik zeer trots. Een menu met 8 hoofdstukken, mooie overgangen en geweldige muziek. Een genotje om naar te kijken. Al zeg ik het zelf. Toch knap gedaan voor een blondje zoals ik. Binnenkort hoop ik te beginnen met alle videobandjes op DVD te zetten. Er liggen er al 12 te wachten. Dat wordt nog een hele klus.
Maar terug naar kerstmis. Jorrith was natuurlijk zeer in zijn sas met alle cadeautjes:
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
En was hij net als zijn tante Lona zeer verrast over haar kado:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Verder gezellig met z'n alle eten:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
En om niet te liggen "uitbuiken" gingen we er nog even op uit. Het was tenslotte mooi weer in ons heuvelland:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
En kwam Clootje 's avonds meeëten en mocht ze haar (originele ;)) kerstcadeautjes uitpakken:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jorrith liep 2e kerstdag met m'n rijhelm door de kamer. "Mamma, maak eens een foto van mij!":
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Daarna nam hij plaats aan de tafel en wilde meneertje "ververen". Zie hier het kunstwerk:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Daarna nam hij zelf het fototoestel in de hand om Peetje op tv te fotograferen:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
En als laatste nog een (donkere) foto van Maaike (één van onze paarden) die met Jeroen en Roy in een sneeuwstorm terecht kwam. Jeroen ging(voor de 5e x die dag)nog een rondje enkelspan en schatte het weer een beetje verkeerd in. Toen ze 3 km van huis waren, barstte de hemel los en werd het wit om ons heen:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(Dames van de HAPA in Maastricht: Zijn jullie tevreden?????)

6 Comments:

Blogger Just Me & Myself said...

Eerlijk is eerlijk, mijn cadeautjes waren wel heel symbolisch... Voor ieder belangrijk deel in mijn leventje één cadeautje... hahahahaha!!

Trouwens nog een keer dank je wel voor de CD met foto's, heel mooi gedaan hoor!! De rest van de cadeautjes zal ik niet beschrijven... LIED!!! Maar uhm handig handig hahahahaha!!!

We maken er een mooie avond van morgen met een heerlijke cosmo en een paar geile Piranha''s... En die hapjes.... smul smul smul

30 december, 2005 05:54  
Anonymous Anoniem said...

Na Esther, wat ben jij toch creatief geweest, had ik inderdaad niet verwacht van een blondje!
Ps: Wie zet nu een paard in de woonkamer, wel een apart kerstfoto trouwens, ik zou die maar naar een speciale programma opsturen, wie weet misschien krijg jij iets???
Fijne jaarwisseling en niet te veel cocktails drinken

30 december, 2005 06:01  
Anonymous Anoniem said...

Hee Maasje,

Fijne avond morgen en de groeten aan Claudia, en niet teveel drinken. Zie ik dat goed op je foto's? Had je een paard in je huis?

30 december, 2005 09:34  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Esther en familie ,
De beste wensen voor 2006 en dat het een mooi jaar mag worden!!
Groeten , Monique

01 januari, 2006 05:26  
Anonymous Anoniem said...

De dames van de HAPA zijn zeer tevreden. Bedankt voor het leesvoer. Dit is ons enige lichtpuntje op de dag. Gezien de koude oorlog die hier gaande is....
thax 4 that

03 januari, 2006 23:20  
Blogger Jewel said...

O jeee.... is het zo erg daar in het land van de "sjengen"????
Heel veel sterkte jullie. En maak het jullie zelf leuk.
Ik doe m'n best voor jullie voor de lichtpuntjes.

04 januari, 2006 14:34  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us