maandag, december 12, 2005

Koninginne-avond

Ik heb het vorige week zo druk gehad dat ik te moe was om hier nog wat nieuws op te tikken. Vorige week donderdag vierde we "koninginneavond" hier bij mij. Voor mijn vriendinnen had ik een heus 7 gangen menu voorbereid.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
De dames waren diep onder de indruk van mijn amusen, soep, hoofd- en nagerecht.
Ik stond zelf versteld hoe lekker mijn aardappelrecept was. Daarna speelde we ons jaarlijks "pakjes-spelletje": we nemen vier x vijf cadeautjes van 2 euro en een dobbelsteen en wij hebben lol. Kraken elkaar pakjes af; geven ze van links naar rechts door. Slaat eigenlijk nergens op, maar tis altijd weer lachen.

De dag erna zagen we ons weer. Dit keer in sauna Parklaan. Altijd lekker na een dagje werken. Samen met Ilona en Mirian hebben we lekker bijgekletst over de serieuse dingen in ons leven. Daardoor hebben we eigenlijk veel te lang in de jaccuzi gezeten. Maar het was ook zó kkkkkoud als we wilden opstaan en eruit wilde stappen. Zelfs het glaasje wijn hielp niet echt om warm te worden. Het weekend begon dus goed en gezond, want daar in de sauna kan je heerlijk eten.
Foto van ons sauna-avondje is onderweg.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us