maandag, december 12, 2005

Alweer een zondag in het zuiden

Zondagmiddag heb ik met Jorrith de kerstmarkt op de school hier in het dorp bezocht.
Hij mocht koekjes versieren en een zakje knutselen. Het uitgebreider verslag van die dag is te lezen op de blog van Clootje Jorrith schrok wel even toen de kerstman binnen kwam, maar ook hier maakte het snoepje weer veel goed bij mijn kleine man. Toen Jorrith al klaar was met zijn 'frubelefratsen' was het de beurt aan Naomi. Hij kon haar wel de nodige aanwijzingen geven.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

's Avonds waren we uitgenodigd door Maurice om samen met hem en Claudien een hapje te gaan eten in Valkenburg.
Gezien mijn man niet vaak "ja" zegt tegen een etentje, geniet ik met volle teugen van zo'n avond. Eigenlijk geniet ik altijd van lekker eten.
Samen met Claudien heb ik een tapasschotel gegeten. Een heerlijke combinatie van vlees én vis. Jorrith hield het bij een Pinoccio-maaltijd. En kleurde ondertussen de placemats vol. Als afsluiting kregen we een heerlijk ijsje (met flikker sterretje) en dat was tevens de afsluiting van ons weekend.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

mmm bedankt voor de mooie foto;s...

13 december, 2005 02:53  
Blogger Just Me & Myself said...

Ik zit ook al zo te gluren naar dat lekkere eten terwijl ik hier aan mijn boterhammetje met cervelaat zit....

Maar ja je kan niet alles hebben hè?

Tot straks!!

13 december, 2005 03:15  
Anonymous Anoniem said...

mmm, ik bedoel die foto van die ontzettende lekkere jongen. Niet die hapjes...

13 december, 2005 13:20  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us