vrijdag, december 23, 2005

Kerst-stresskip


Ja ik ben inderdaad een stresskip. Het is nu vrijdagmiddag, zit nog steeds op m’n werk en ja… ik moet nog 4 cadeau’s gaan kopen. Zelf had ik gedacht dit in m’n pauze te gaan doen, maar m’n collega Marleen haalde mij over om mee te gaan lunchen bij Bracke. Oké oké… ik ga strakjes wel een uurtje eerder weg. Op kantoor is vandaag toch niet veel te beleven.
Gisteren heb ik van Brunssum tot in Vaals gereden voor het cadeau van mijn schoonvader te halen. Bij 4 vestigingen was het uitverkocht en gelukkig hadden ze er nog één in Vaals.
Nu weet ik al 3 cadeau’s en ééntje moet ik nog verzinnen.
Daarna moet ik opschieten want vandaag is een neefje jarig en word ik op het feestje verwacht.
Maar ik moet nog eventjes hier blijven. Nog een aantal zaakjes afronden en ondertussen zoeken naar recepten van hapjes en (vooral) drankjes voor oudejaarsavond. Zoek je leuke recepten kijk dan eens hier. Denk dat we volgende week een kleine cocktailparty gaan houden…… mmmmmmm.
Het gaat de goede kant met mij op. Toch ben ik heel blij als het 2006 is.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Doe net als ik, rustig aan,, en drink en eet veel.. en geniet. Fijne feestdagen.

23 december, 2005 05:45  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us