donderdag, december 01, 2005

...En alweer ziek

Veel inspiratie om een leuk verhaal te schrijven heb ik niet.
In de nacht van maandag op dinsdag ben ik overvallen door een keelontsteking. In de ochtend heb ik direct mijn zusje gesmst en zij heeft ervoor gezorgd dat ik om 10 uur een kuurtje kon gaan halen bij de apotheek. Maar ik voelde me toch steeds beroerder worden.
Aangezien ik direct met de kuur begonnen ben, ben ik 2 uur later toch maar naar huis gegaan. De rest van de dag ben ik m'n bed niet uitgekomen. En nu schipper ik tussen het bed, de grote ligstoel en heel af en toe de pc.(mailen is nl goedkoper dan smssen)
Heb gisteren het afscheids-VUT- feestje van m'n schoonpa moeten missen. Dat was wel balen...Maar het ging echt niet...
Zo ik duik weer in de stoel en kijk naar Friends. Errug leuk maar ook weer niet echt handig ---> Lachen doet namelijk pijn in mijn lijf.
Iemand anders nog iets leukers te melden?

9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ben ook al 4 dagen ziek
heb alleen geen tijd om het uit te zieken
de beesten verzorgen zichzelf nl niet

01 december, 2005 07:50  
Blogger Jewel said...

ja wat dat betreft ben ik verwend: Jan is nu thuis en jeroen verzorgt de bende 's avonds. En mijn kleine man houdt zijn gewone ritme aan(is vandaag bij opa en oma in Kerkrade geweest)Maar je moet toch een beetje uitzieken, Heleen. Anders wordt het alleen nog maar erger.

01 december, 2005 11:41  
Anonymous Anoniem said...

ziek zijn is voor sissy's....

02 december, 2005 00:46  
Anonymous Anoniem said...

we hebben het er volgende week nog wel over als je in het ziekenhuis bent geweest, anonymous... Kijken wie er dan een sissy is..

02 december, 2005 01:58  
Anonymous Anoniem said...

HoHo Esther, als er een opmerking van een anonymus staat wil dat nog niet zeggen dat het van mij afkomstig is.. zie je wel? Achterdocht overheerst bij jou.

05 december, 2005 12:25  
Anonymous Anoniem said...

Nee nee LS.... ik ken jou. Ik VOEL het als jij het bent. hihihi

06 december, 2005 04:48  
Anonymous Anoniem said...

Nou.. Dan vergis je je deze keer toch echt

06 december, 2005 07:47  
Blogger Just Me & Myself said...

Ik vertrouw Esther's gevoel altijd hoor, dus ook deze keer....

06 december, 2005 08:18  
Anonymous Anoniem said...

Dat zou ik maar niet teveel doen, ze zit er deze keer echt naast Clootje.

06 december, 2005 09:47  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us