zaterdag, december 17, 2005

Roze wolk en/of grijze wolk

Zouden de donkere winterdagen ermee te maken hebben??
Of zou het komen door de stand van de maan??
Wat een ellendige dagen.
Te moe om hier wat zinnigs te typen en te moe om de blogjes, weblogs en andere webpagina's te volgen.
Genoeg te doen en helemaal geen zin.
Enige leuke van deze week was dinsdagavond. Onder muzikale begeleiding van Guus Meeuwis reed ik met Clootje naar de Maaspoort in Venlo voor de theatervoorstelling van Rowwen Hèze. Ondanks dat er niets nieuws te zien en te horen was, was het een optreden om af en toe kippevel te krijgen.
Na nog wat geklets met bekenden reden we om 0.00 uur door Venlo(Hoog tied om nar Boems te goan)richting America. Tis toch altijd even leuk daar. Of je er nou door de week of in een weekend komt. Of zou het liggen aan de mensen met wie je er bent? Het voelde in ieder geval goed. Het gaf me een beetje een vakantie gevoel.
De rest van de week was om heel snel te vergeten.
Zo ellendig dat ik gisteren al vroeg voor de tv in slaap viel.
Nadat Corinne en Femke vandaag op bezoek waren geweest, heb ik samen met Clootje een poging gewaagd om kerstkado's te kopen. Ook hendig ellendig: Ik heb geen idee wat ik moet kopen. M'n zusje heeft me al 3 x verteld wat voor een leuk kado ze voor kerst voor mij heeft gekocht en nu kan ik niets leuks voor haar verzinnen. Dan nog maar te zwijgen wat ik voor de rest van de familie moet kopen.
Dus wat doe je als je depri wordt?? Tuurlijk lekker gaan eten. De zalmspies met gamba was heerlijk. Daarna heb ik het opgegeven en ben achter Clootje aangelopen op zoek naar leuke lingerie. Tientallen bh's, strings en slips passeerde de revue. Gelukkig om 16.55 liepen we de winkel uit met een "uitpak-kadootje" van Clootje voor haar vriendje.
Zo zie je maar: sommige zitten op een roze wolk en andere op een grijze...
Enige houvast: na regen gaat de zon weer schijnen.

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Denk hier maar aan: Het is nog nooit zo donker west of 't wordt altied wel weer licht.
Joute en Jellie.

17 december, 2005 14:56  
Anonymous Anoniem said...

Tsja, donkere dagen voor de kerst kunnen echt heel donker en grauw zijn!! Maar je weet het hé, je bent niet alleen!! Voor ons allebei gaat het licht weer schijnen, tis alleen een kwestie van geduld!!
Hou je taai!! Dat doe ik ook!

Liefs Peetje

18 december, 2005 04:23  
Anonymous Anoniem said...

Wat je zegt ,de donkere dagen voor kerst....ja ook ik ken dat gevoel donders goed ,en wat ze ook zeggen,dat het allemaal goed komt ,daar heb je op die klote momenten gen donder aan!(terwijl het natuurlijk wel zo is)
ook ik had gisteren even een dipje ,over bepaalde zaken ,waar je nu geen grip meer op hebt,maar die wel pijn kunnen doen.
Maar ook ik ben er inmiddels achter dat na een vreselijke periode ,er weer iets in je leven komt ,waardoor het er allemaal weer een beetje zonniger gaat uit zien(je ziet ik maak mij er zelf ook schuldig aan haha)
en lekker eten en drinken ,is altijd goed depri of niet!
en laat het dan nu maar zomer worden toch?
groetjes Erwin

19 december, 2005 07:41  
Anonymous Anoniem said...

Hebben jullie dan geen zin in een feestje??? In Boems Jeu of zo?? hihihi Doet het altijd goed

19 december, 2005 14:21  
Anonymous Anoniem said...

Hee Maasje,

Als jij zo een feestje in Boems wil gaan organiseren, zal je dat toch echt moeten regelen met de baas van de kroeg.

20 december, 2005 00:02  
Anonymous Anoniem said...

Hej anonymous kan jij niet al eens een beetje navragen?

20 december, 2005 02:15  
Anonymous Anoniem said...

Geen tijd voor, en daarbij het is jullie idee en niet mijn idee, dus ik doe er helemaal niks aan. Ik zie wel in april een aanplakbiljet, 70's party in BJ, kleden in stijl van die tijd. Dus dan ga ik gewoon als mijzelf want ik ben in die tijd blijven hangen..Lekker goedkoop dus.

20 december, 2005 08:59  
Anonymous Anoniem said...

jullie idee?? het was toch ONS idee.

20 december, 2005 10:34  
Anonymous Anoniem said...

nee nee, het is jou idee. Ik vond het een goed idee, en dat is heel wat anders..

20 december, 2005 14:57  
Blogger Just Me & Myself said...

Nou ja Erwin1, dan regelen wij het zelf wel...

Enne Erwin2, wil wel graag weten waardoor jouw leven er zonniger uitziet... Grijns...

Greetz Claudje

21 december, 2005 05:57  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us