dinsdag, december 06, 2005

3 jaar geleden


Om 19.05 stond ik er weer bij stil. Dit jaar is het 3 jaar geleden dat mijn kleine man werd geboren. Het ging toen allemaal snel: van het een op het andere moment werd ik de ok ingereden en hebben ze hem gehaald: een menneke van 1800 gram.4 weken te vroeg.
Genoeg sentiment. Tis allemaal achter de rug. Vandaag is het feest. Mijn menneke was zeer onder de indruk van alles. Op het kinderdagverblijf kreeg hij natuurlijk een kroontje en hebben de kindjes voor hem gezongen. Hij wist niet of ie wel of niet moest huilen. Hoe herkenbaar voor mij.hihi.
Na de (zelfgemaakte) pletskeskook, een heleboel bezoek en bedolven onder een heleboel cadeautjes (gelukkig geen drumstel(geintje clootje)) viel hij kei moe in slaap. Hier nog wat kiekjes:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Je kan heel duidelijk zien, dat dat kind behoefte heeft aan een accordeon, met versterker..En natuurlijk is een drumstel leuk voor erbij...Ik heb geloof ik nog wel ergens een kinderaccordeon staan, waar die wel een keer op mag oefenen.. (bij Esther thuis op zondagochtend om 7 uur dan)

07 december, 2005 00:28  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Esther ,
Nog gefeliciteerd met je zoon en dat het een flinke vent mag worden , maar dat zal wel gaan lukken.
Groetjes , Monique

07 december, 2005 01:52  
Anonymous Anoniem said...

danke danke Monique

En nee anonymous, geen drumstel en geen accordeon, maar een piratenschip, een garage. Dat is stiller.

07 december, 2005 04:30  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Esther,

Gelukkig is hij nu wat groter hè...
Het is een schat van een ventje. ik verheug me als ik m morgen weer zie.
gr tante loon

07 december, 2005 04:32  
Anonymous Anoniem said...

Een toet lijkt me ook iets voor Jorrith. Wat kinderachtig dat je je kind dat niet gunt, jij remt hem in zijn muzikale ontwikkeling...

07 december, 2005 05:17  
Anonymous Anoniem said...

Ook van ons nog hartelijk gefeliciteerd! Dat je een grote muzikale vent mag worden!!
Joute en Jellie, Hallum.

07 december, 2005 06:26  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben het met een drumstel eens
Op het moment dat je kinderen krijgt hoort er veel lawaai bij(trouwens alsof jij en jeroen geen kabaal maken)

nog van harte
DE GRIBNAUTJES

07 december, 2005 07:21  
Blogger Just Me & Myself said...

Zie je nou wel, had gewoon dat drumstel moeten kopen!! Maar ja de kerstman moet nog komen hè???

07 december, 2005 08:42  
Anonymous Anoniem said...

En dan doen we een drumstel, een accordeon, en een toet...Leuk voor Esther op 1e kerstdag..

07 december, 2005 10:48  
Anonymous Anoniem said...

een fluitje is ook geweldig net als een scheidsrechter

heleen

07 december, 2005 12:25  
Anonymous Anoniem said...

wij maken toch geen kabaal, Heleen... hoe kom je daarbij

07 december, 2005 13:31  
Anonymous Anoniem said...

Na een aantal dagen komt Jeroen los nou berg je dan maar
Zeker na de niodiege juttertjes

Waar ik dan trouwens de meeste moeite mee heb is als Johan en Jeroen dronken zijn om beiden te verstaan

07 december, 2005 23:29  
Anonymous Anoniem said...

he Mensen in het warme zuiden nog van harte en nog vele jaren

Groetjes Yoni

10 december, 2005 05:50  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us