maandag, december 19, 2005

Kijk... volgens de horoscoop "wurd ut bèter"


Clootje kreeg vandaag de tv gids in de bus en geeft mij dan altijd even de horoscoop door. Bij haar klopt ie heel vaak.
Volgens mijn horoscoop gaan de ellendige tijden verdwijnen. Lees maar:
week 52:
Het is heel belangrijk dat je in de kerstvakantie iets voor je lichaam doet. Ga bewegen, dansen. sporten of wandelen. Je hebt veel energie. Doe er wat mee, anders gaat die verloren.
Je krijgt er ook een mentale oppepper van, wanneer je al je spieren weer eens voelt. En je figuur wordt er mooier op. Kortom, vergeet het kerstdiner, trek de stoute schoenen aan.In de liefde is geen nieuws goed nieuws.

Niet slecht toch??? Misschien nu eindelijk tijd vrijmaken op het paardrijden weer op te pakken. Veel eten ben ik toch al niet van plan.

en voor week 1:
Je zit op rozen, terwijl de rest zich ellendig voelt. Je ziet licht aan het einde van een lange tunnel en voor het eerst sinds tijden heb je weer energie om te doen wat je wilt doen.
Je komt in het middelpunt van de belangstelling te staan door iets dat je met je werk hebt gepresteerd. Misschien haal je zelfs de televisie.
Je barst van het zelfvertrouwen en daar krijg je weer inspiratie van.

Nou ben benieuwd... Het hoort zich goed aan.
Ben alweer ietsjes opgevrolijkt. Niet dat ik mega depri ben. Maar soms mag je leven gewoon wat beter/leuker worden.

4 Comments:

Blogger Just Me & Myself said...

De Veronica gids is echt een goeie horoscoop, dus ga er maar van uit dat alles goed komt!!

Net alsof ik dat niet ook al duizend keer op een dag tegen alles en iedereen zeg haha!! Levensmotto van Clootje...

Maar als het in de gids staat, moet het zo zijn toch??

21 december, 2005 05:59  
Anonymous Anoniem said...

Nou clootje... Ik heb ook wel eens gehad dat er geen snars van klopte. Dat die bij jou wekenlang is uitgekomen...
mIsschien is het nu mijn beurt LIED

21 december, 2005 15:06  
Blogger Just Me & Myself said...

Haha, je weet dat die van mij uit de "gids" altijd akelig goed uitkomt....

Of ligt dat eraan hoe je daarmee omgaat misschien?? Dan zou het pas echt eng zijn hè??

Maar echt, het komt helemaal goed!!

21 december, 2005 23:33  
Anonymous Anoniem said...

ook ik ben waterman...
en ik wacht geduldig af.
gr lon

24 december, 2005 00:25  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us