zondag, november 20, 2005

Couveuse kindjes

De week is weer omgevlogen. Na het weekendje America moest er weer gewoon gewerkt worden. Gezien ik in het bestuur van de Wellerpersoneelsvereniging zit en er nog wat voorbereidingen voor het Sinterklaasfeest gedaan moesten worden, heb ik me niet verveeld. Ook op m'n vrije woensdag had ik nog een druk programma. Ik typte al eerder dat ik bij het super Mediamarktoptreden van RH was geweest. Daarvoor was ik al de hele middag in Hoensbroek te vinden. Een aantal keren per jaar komen we bij elkaar met de "couveuse-kindjes". Na de geboorte heeft Jorrith op de neonatologie gelegen. Naast hem lag Thyra(op dezelfde dag geboren)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
en een "kistje" verder lag Jaro(3 dagen later geboren).
Zo zaten ze de 2e bijeenkomst op de bank
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nu zijn ze allemaal bijna 3 jaar en nog steeds is het moeilijk ze naast elkaar (kijkend in de camera) op de bank te krijgen.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Het leuke is dat altijd als we samen komen, het hartstikke gezellig is.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us