donderdag, november 17, 2005

Kippevelmoment

Nog duf van het weekend stonden we gisteren onder in het Corio. Maar niet voor lang. Toen de eerste tonen uit de speakers kwamen, begon ik in iedere geval weer even te genieten. De liedjes raken me nu nog meer. Ben door diverse dingen zeer emotioneel en moet uitkijken dat ik niet een potje ga staan janken.
Gisteren toen de Peel werd ingezet en het hele Corio meezong, kreeg ik spontaan kippevel. Vraag me af of Jack en de rest dat ook nog krijgen.
Jorrith vond het in ieder geval weer geweldig. Klapte en zong (auto vliegtuug) mee.
Hier nog een paar kiekjes:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Na het optreden nog effe boek laten signeren en toen naar huis.
Volgens mij ben ik net zo moe als de RH heren.(sommige zagen er tenminste moe uit)

10 Comments:

Blogger Just Me & Myself said...

Ik had idd ook kippenvel... Het was weer leuk hè? Ben benieuwd hoe het vanavond zal zijn...

Bah, dan moeten we gewoon tot februari wachten... Jammer altijd dat de winter zo lang is toch??

18 november, 2005 00:01  
Anonymous Anoniem said...

Jullie gaan toch zeker wel naar een theateroptreden?

18 november, 2005 00:11  
Blogger Just Me & Myself said...

Tuurlijk maar we moeten alleen nog even kijken waar we gaan. Maar ja dan nog...

18 november, 2005 00:39  
Anonymous Anoniem said...

Esther,
Wat/wie/waar is Corio?
Astrid

18 november, 2005 06:25  
Blogger Just Me & Myself said...

Het Corio is het winkelcentrum in Heerlen, 25 m verder dan Weller waar Esther werkt, dus thuiswedstrijd hè?

18 november, 2005 06:56  
Anonymous Anoniem said...

Zal ik eens wat ergs vertellen anonymous: Tot op heden heb ik nog geen kaartje voor een theatervoorstelling. Kerkrade en Maastricht (had ik graag heen gewild) zijn uitverkocht. Kijken of we in Roermond nog ertussen komen.Ga jij wel dan??

19 november, 2005 15:44  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Esther , ik had van vele gehoord dat het mooi was in Heerlen.
Leuke foto's van je kleine mannetje.
Ben woensdag wel bij omroep Brabant geweest was ook heel leuk.
Groetjes en tot ergens in het theater , Monique

20 november, 2005 09:51  
Anonymous Anoniem said...

Ik ga in Venlo in december

20 november, 2005 09:53  
Blogger JeWeA said...

Laat je nou ´mijn´ boek bekladden door een paar Americanen? Tssssss.....

21 november, 2005 10:36  
Anonymous Anoniem said...

JW nog erger: het boek is voor mijn buurmeisjes Naomi en Demi. De meisjes die naast Jorrith op de foto staan.
Krijgen ze kado voor sinterklaas of kerst. Heb in Heel direct een nieuw exemplaar van "jouw" boek gekocht. Ben nog steeds zoooo trots op die foto.... hihihi

23 november, 2005 04:37  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us