donderdag, oktober 27, 2005

Eventjes rechtzetten

Ben ik met m'n pa en Jorrith een dagje naar de Efteling wordt er gekibbeld over mijn blog.
Om meer gezeik te voorkomen en het achter me te laten heb ik alles gedelete.

Voor alle duidelijkheid. Nee, het is geen vette roddel.
En nee: ik ga geen Story, Privé of Party taferelen van mijn blog maken. Da's absoluut niet mijn bedoeling. Wel wil ik hier graag mijn vrienden en vriendinnen laten weten, wat ik (en de rest) doe en hoe ik me voel en hoe ik tegen de dingen in het leven aankijk.

Verder ben ik ervan uit gegaan dat mijn blog alleen door familie, vrienden en goede bekenden wordt gelezen. (die Amerikanen die die fijne berichten plaatsen snappen het,neem ik aan, toch niet) Nu duiken er opeens allemaal vreemde namen op van mensen die ik niet ken, en die mij al helemaal niet kennen. Geloof me: het was niet de bedoeling om een roddel te suggereren ik wilde alleen mijn teleurstelling weergeven. Blijkbaar komen ze nu achter elkaar op mijn pad.
Maar na alles wat ik heb meegemaakt, overleef ik dit wel.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoi ,
Was het leuk in de Efteling???
Ik wilde afgelopen zondag maarre was weer te laat mijn bed uit hahaha na een avondje Zevenaar.
Het is maar een half uur rijden bij mij vandaan , maar ik wil er dan heel de dag genieten.
Ben wel van plan om met dochterlief naar het Efteling theater te gaan om de musical van Tita tovenaar te gaan bekijken , ik heb echt een musicalkind dus ze zal het geweldig vinden.
Tot gauw en groetjes , Monique

27 oktober, 2005 13:35  
Blogger Jewel said...

Het was geweldig. En zeker heel speciaal omdat ik met m'n vader dit uitje heb gemaakt.Normaal doen wij(dochters) heel veel met moeders. Jorrith vond het nog een beetje eng. Ging hem waarschijnlijk allemaal te snel. Als ik nu vraag: "Gaan we nog een keertje?" Zegt ie: "nee". Het park was al helemaal Tita Tovernaar. Heb pas de herhalingen nog gezien, dus musical lijkt me ook leuk... maar of ik daar de tijd voor krijg??

27 oktober, 2005 13:41  
Anonymous Anoniem said...

Nice site!
[url=http://bmxdxwlk.com/plhs/szbm.html]My homepage[/url] | [url=http://duhhbcxn.com/jdxm/nfpy.html]Cool site[/url]

04 oktober, 2006 08:14  
Anonymous Anoniem said...

Thank you!
http://bmxdxwlk.com/plhs/szbm.html | http://xifuqvnm.com/jlmp/azue.html

04 oktober, 2006 08:14  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us