woensdag, november 09, 2005

Op het paard

Mijn vader en moeder gingen vandaag paardrijden.
Vanochtend al waren opa en Jorrith de paarden gaan verzorgen en poetsen.
In de middag toen de zadels erop lagen kon Jorrith haast niet wachten om eventjes op Prince te zitten.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Best een beetje gek, want op onze (kleine) haflingers zit hij niet graag.
Toen Prince een beetje gek bleef doen met zijn hoofd, had Jorrith (na Prince een paar keer flink gewaarschuwd te hebben) er genoeg van.
Ik vind het knap dat mijn kleine man zomaar op dat grote paard wil zitten.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Zo...... ik ga de koffers pakken voor het weekendje America.
Volgende week nieuwe berichten over het jubileumconcert van "20 jaar Rowwen Hèze". Enne Astrid... Ik hoop dat ik je kan vinden. Lijkt me leuk je na al die jaren weer eens te zien.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Esther,

Sta je nog steeds - like the old times - vooraan links?

Ik blijf trouwens (ook) slapen in America en 's middags naar Boems Jeu. Jij ook?

Groetjes Astrid

09 november, 2005 12:53  
Anonymous Anoniem said...

Weet ik nog niet. Ik heb mijn kleine man bij. We zitten in ieder geval in huisje 709 (de groepshuisjes) Maar als je met Liesbeth mee komt, kom ik daar vast wel achter.
By the way: er schijnt een podium in de midden te staan. Dus wat is dan links vooraan?? hihihi

11 november, 2005 00:55  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us