dinsdag, november 15, 2005

Geen idee wat ik ervan moet maken.

Ja zoals beloofd een stukje over America van mij.
Ik ga geen ellendig lang verhaal typen, dat heeft Clootje al gedaan.

Ik had me zo verheugd op een leuk weekend. Toch kreeg ik zaterdagavond een domper te verwerken. Waardoor ik de helft van het optreden heb gemist. (Alweer eens een keertje. Alsof het me niet gegund is)

Domper werd zondag weer goed gemaakt door:

* een schitterend optreden.
* De magie die eindelijk weer eens op het podium te zien was.
* Lieve, leuke mensen om me heen
* later veel wijntjes en nog veel later Baileys
* Waardoor ik natuurlijk heel veel plezier had.
* En ik toch nog weet dat ik niet de enige was (eh Carina hihi)
* Dat het ook heel erruuggg laat is geworden.
* Of moet ik zeggen: heel erg vroeg?
* Ik jammergenoeg mijn fototoestel niet bij had (Of misschien wel een geluk)
* maar Cor Daane gelukkig nog een paar kiekjes heeft geschoten
* dat we om 4 uur 's nachts nog lekker spek en eieren bij Erwin en Natasja hebben gegeten.
* JH wilde mij zijn fiets niet lenen. (Ik had hem echt terug gebracht hoor!)
* Gelukkig Marcel mijn zere voetjes spaarde en mij naar Loohorst heeft gefiets(waardoor ik nu wel pijn aan een bil heb van het achterop de fiets zitten)(Marcel toch bedankt)

Al bij al ben ik moe maar voldaan weer terug gekeerd naar de mooie heuvel in Zuidlimburg.

Verder nog enkele leuke momenten:
Vrijdag bij aankomst stond Joute voor de deur en werden we verwend met een overheerlijk Frysk suikerbrood en Fryske Dúmkes. Nog bedankt Joute.... Het smaakte best.Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zaterdagmiddag in Boems Jeu ontmoette ik Astrid. Na 10 jaar nog altijd even leuk. Wij leerde elkaar kennen tijdens de RH trip naar Roskilde(1993). (Waren toen beiden een stuk "lichter". (mag ik toch wel zeggen eh Astrid??))Maar het was alsof we elkaar gisteren nog gesproken hadden. Zó leuk.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Verder Jorrith die genoot van het optreden. Hier kijkt ie een beetje moe, maar hij was dan ook erg onder de indruk:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Toen we naar huis gingen moest ik toch even stoppen voor dit mooie plaatje:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Mooi eh!

Nog meer kiekjes te zien in mijn fotoalbum

Tis alweer laat zat geworden.... Moet nog altijd wat slaap inhalen.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

15 november, 2005 16:29  
Anonymous Anoniem said...

We hebben lol gehad eh zondagavond...

16 november, 2005 01:28  
Anonymous Anoniem said...

Ja Esther, mag je gerust zeggen. De waarheid is hard. Ik heb er geen probleem mee en een frietje of een biertje smaakt me nog steeds erg goed. Het is me helaas niet meer gelukt jou te vinden na het optreden, maar goed, ik heb je mobiele nummer, ik heb je blogspot...we zien mekaar zeker weer!!! Het was trouwens een fantastisch optreden. Zondags ook?

Groetjes Astrid

16 november, 2005 03:20  
Anonymous Anoniem said...

hoezo een domper?
wat is gebeurd dan?

16 november, 2005 09:02  
Anonymous Anoniem said...

Ik wou niet met Esther dansen anonymus, dus dat was een domper, want ik dans heel erg goed. En daar had Esther zich zo op verheugd.. Dus dat was een domper, en dat heeft ze me laten weten ook...Als Esther boos is, berg je dan maar ik ben er zaterdagavond achter gekomen, maar ik heb beloofd het goed te maken....

16 november, 2005 10:41  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us