vrijdag, november 11, 2005

11e van de 11e

Ik ben zoooooooo trots!!!! Echt een trotse moeder.
Gisteren tussen het werk, lymphedrainage en astro-les naar huis om het boek Kilomaeters van Rowwen Hèze op te halen. Staat daar op pagina 78 zomaar een foto van mijn kereltje. Samen met Naomi en Demi. Geweldig! En dat in hét boek.(o ja bij de foto van Roskilde staat m'n zusje ook nog ergens "geplakt"(tussen de benen van Jack Poels))

Mijn dag kon en kan niet meer stuk, snappen jullie wel.

En vandaag... nog steeds blij. Om diverse dingen:

* Vandaag gaan we naar America.

* Vandaag (zojuist) belde iemand van de Gulpener of we zondag mee wilden met de bus. Er waren kaartjes over en kunnen we met z'n vieren naar het optreden.

* Mamma heeft geluk: die heeft al 2 kaartjes voor zondag gewonnen bij L1 of de krant.

Daarbij komt ook nog eens dat ik vandaag 10 jaar samen ben met Jeroen. (Tis vandaag 10 jaar geleden dat Jeroen aftrad als Prins carnaval)

Dat allemaal in 1 weekend. Het weekend van het grote 20 jaar-Rowwen Heze-feest.

Kan toch alleen maar geweldig worden, niet???

Tot maandag!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Je bent gewoon jaloers dat ik tussen de benen sta van Jack Poels. Normaal ben jij het altijd die op tv is of op de radio. en nu ben ik het een keertje MAG HET????
vlek lonne

15 november, 2005 04:30  
Blogger Jewel said...

tuurlijk lieve schat.... ik gun jou ook wat.hihi

16 november, 2005 01:42  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us