dinsdag, november 22, 2005

Als je ziek bent

Sinds vorige week ben ik niet zo lekker.
Dacht dat het van de stress van afgelopen week was, maar de pijn werd steeds erger.
Nadat ik me door het weekend "geslagen" had, heb ik maandag toch maar even een bezoekje aan de dokter gebracht. Nou ja dokter.... een co-assistent. Ik weet dat iedereen moet leren. Maar ik had zo'n pijn dat het (zeer) uitgebreide consult me erg lang duurde. Het erge is dat deze jongeman me toen nog niet kon zeggen wat ik heb. Dus werd alsnog mijn eigen dokter erbij gehaald. Na alles voor de 3e keer te hebben doorgenomen, kwamen ze samen tot de conclusie dat ik waarschijnlijk een darminfectie heb en kreeg ik te horen dat hier geen medicatie voor is. En bedankt.... wordt je met je ellende weer naar huis gestuurd. Enige route die ik in huis afgelegd is van het bed naar de toilet. En telkens als ik recht gestaan heb, krijg ik een ontzettende pijn.
Na een afgrijselijke nacht, ging het vanochtend weer een klein beetje. De dokter adviseerde mij gewoon alles te eten en heb ik dus braaf gedaan wat hij zei. Heb het wel gehouden bij wat rijstwafels, crackers en bouillon(om uitdroging tegen te gaan). Een positief ding: doordat ik eerst weinig durfde te eten ben ik wat kilootjes afgevallen.

En wat doe je als je sagerijnig wordt van het ziek-zijn: dan kijk je naar FRIENDS. Ik heb de hele serie in de kast staan. Image Hosted by ImageShack.us Heb er een seizoen uitgehaald en in m'n eentje heb ik in de ligstoel weer kunnen lachen.

Nadat ik de binnenlucht even beu was, heb ik mijn gezicht toch maar even in de frisse lucht geduwd. Er moesten nog 3 paarden uit het weiland worden gehaald.
Gezien het koude weer slapen al onze 9 paardjes vandaag weer gezellig samen in de stal.
En nu zit ik weer warm binnen...
Hoop dat snel beter gaat. Dit is echt geen pretje.

28 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik bid voor je, en wedden dat het werkt?

22 november, 2005 15:01  
Anonymous Anoniem said...

Nou het gaat vandaag idd al een beetje beter...

23 november, 2005 04:41  
Blogger Just Me & Myself said...

Jij hebt lievere anonymousjes dan ik hahaha!!

Beterschap!! Want darmpjes kunnen errug vervelend zijn, weet ik alles van....

Spreek je snel!!

23 november, 2005 08:09  
Anonymous Anoniem said...

a haa, jij bent ook al zwak ziek en misselijk, net als clootje, jij hebt toch niet een nachtje voor het postkantoor gelegen. dus ligt aan iets anders gezamelijks, namelijk weekendje america. te diep in het glaasje gekeken en daarna nog wat gedronken, slecht slapen en dan weer feest. daar zou ik ook ziek van worden maar als het de moeite waard was dan is een paar dagen ziek niet zo erg en zeker niet als je dan lekker voor de tv kunt hangen met je favoriten serie maar het moet natuurlijk niet te lang gaan duren. mijn advies is : ga een dagje lekker naar de sauna, lekker de hele dag in de blote billetjes rondlopen, beetje mannen (of vrouwen ) kijken en tegelijk alle ziektes uit je lichaam zweten. lekker hoor. succes "maatje van clootje"

23 november, 2005 13:13  
Anonymous Anoniem said...

sauna helpt niet als je griep hebt.

23 november, 2005 14:28  
Anonymous Anoniem said...

Nee maatje... ik ga niet mee naar Robbie. Ik ga RH niet vreemd. Is niet netjes eh!? hihi (geintje)
Ach m'n lichaam zal wel effe een pauze nodig hebben. Mijn leven staat toch al in het teken van "reinigen" dus dit kan ik er wel bij hebben. Ik word goed (mentaal) verzorgd door lieve vrienden... da's het beste medicijn eh... en sauna??? alleen is ook zo alleen...
Misschien helpt het dan wel niet, maar lucht wel op...

23 november, 2005 16:01  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben ook een klein beetje ziekjes. En niemand die zich om mij bekommert.....

24 november, 2005 02:31  
Anonymous Anoniem said...

alleen naar de sauna is inderdaad niet zo leuk maar er is vast wel iemand die met je mee wil. maar ja, een heftig weekend met clootje gaat niet in de kouwe kleren zitten, en we zijn gen 18 meer en iki kan er over mee praten want in de ogen van sommige ben ik een ouwe lul dus ik weet waarik over lul. beterschap "maatje"

24 november, 2005 05:29  
Anonymous Anoniem said...

Nou maatje ... ik heb verhaaltjes gehoord.... Dan lijk je niet echt op een "ouwe lul". En nee .... er wil niemand met me mee naar de sauna. Dus hou ik me dit weekend maar wat rustig... Blij dat RH is afgelopen, want andersss.....

en anonymous: niet zo klagen...check your foon!

24 november, 2005 06:54  
Blogger Just Me & Myself said...

He 2 anoniempjes die ik ook ken!! Wat leuk!!

Enne Esther ik wil best met je mee naar de sauna maar ik moet naar Fransje morgen... En zaterdag naar Harry Potter...

Ik kan wel zondag?? Misschien wil mijn "maatje", je weet wel die "oude" met je mee naar de sauna?? Want er zijn plannen om hem te klonen dus dan hebben we er allebei een?? Zo zie je maar wil alles met je delen hahaha!!

24 november, 2005 08:51  
Anonymous Anoniem said...

foon, wat is er met mijn foon?

24 november, 2005 10:56  
Anonymous Anoniem said...

zondag komt sinterklaas in Mechelen. Dus .... helaas

24 november, 2005 14:47  
Blogger Just Me & Myself said...

Inderdaad ik kan niet mee naar Sinterklaas, die zou me zomaar mee naar Spanje kunnen nemen om meer dan 1 reden hahaha!!

Kom mss heel stiekum even kijken...

24 november, 2005 22:55  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben niet bng voor sinterklaas, want ik ben altijd heel erg braaf. Ik denk dat Esje en Clootje mee moeten naar Spanje...

25 november, 2005 00:20  
Anonymous Anoniem said...

Esje????? Waarom ik nou weer?? Ben ziek zwak en misselijk.... alhoewel... zouden daar leuke pieten zijn???? dan ga ik wel mee...

25 november, 2005 01:33  
Anonymous Anoniem said...

De Tietepiet.. De Talibanpiet...De Zeurpiet... De Frigidepiet (met een knipoogje naar iemand die d'r JR in de soep zou roeren)

25 november, 2005 02:12  
Blogger Just Me & Myself said...

Yeah right een anonymous die braaf is.... Kijk ik ben ook niet bang voor sinterklaas maar ik wil niet in mijn uppie naar Spanje! als Esje ook meegenomen word is dat wel gezellig natuurlijk hahaha!!

25 november, 2005 04:41  
Anonymous Anoniem said...

Als jullie je maar gedragen daar..

25 november, 2005 05:32  
Blogger Just Me & Myself said...

Dat kan ik je niet beloven...

25 november, 2005 06:26  
Anonymous Anoniem said...

Anders stuur ik iemand met jullie mee.. die wel op jullie past.

25 november, 2005 07:05  
Anonymous Anoniem said...

o ja wie dan??

25 november, 2005 10:55  
Anonymous Anoniem said...

De oppaspiet

26 november, 2005 04:39  
Blogger Just Me & Myself said...

Wij gaan niet met mensen mee die we niet kennen hoor....

26 november, 2005 05:29  
Anonymous Anoniem said...

De oppaspiet ken je heel goed clootje.. Wil altijd meteen naar huis als iets afgelopen is...

26 november, 2005 16:40  
Blogger Just Me & Myself said...

Ik ben in twijfel...

28 november, 2005 22:56  
Anonymous Anoniem said...

Well done!
[url=http://ciravhbc.com/iebg/ytcm.html]My homepage[/url] | [url=http://qsxwpotw.com/lisz/fjwx.html]Cool site[/url]

31 oktober, 2006 10:04  
Anonymous Anoniem said...

Great work!
My homepage | Please visit

31 oktober, 2006 10:05  
Anonymous Anoniem said...

Nice site!
http://ciravhbc.com/iebg/ytcm.html | http://ekzkvibu.com/kfqn/gsfp.html

31 oktober, 2006 10:05  

Een reactie posten

<< Home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us